Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

ΕΛΛΗ ΜΑΖΩΝΑΚΗ-ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ OWNBOOK

Μικρή περίμενα τα Χριστούγεννα με ανυπομονησία. Το δέντρο, το σπίτι να μοσχομυρίζει κανέλα και πορτοκάλι, τα τραγούδια, τα δώρα – δεν έλειπε τίποτα. Είχα την αγάπη άπλετη, άδολη, χωρίς όρια και προϋποθέσεις. Αγάπη αθώα και απονήρευτη, μια θυσιαστική αγάπη που με σκέπαζε σαν απαλή, ζεστή κουβέρτα. Και μετά η καταστροφή. Τον συνάντησα τυχαία μα και μοιραία, και είχε ο αγαπημένος μου τη θωριά αγγέλου, όμοιου με αυτόν που ζωγράφιζαν τα παιδιά στις παραστάσεις των Χριστουγέννων. Και τα Χριστούγεννα δεν έγιναν ποτέ ξανά εορταστικά, με χρώματα και αρώματα και ήχους. Πληγώθηκα, πλήγωσα, καταδίκασα τον εαυτό μου στη φυγή, την απομόνωση, την αιώνια μοναξιά. Δεν ήθελα να αγαπώ και να αγαπιέμαι. Απλά δεν το επέτρεπα. Κάθε Χριστούγεννα η ευχή μου είναι μία. Να μπορέσει μια μαγική ηλιαχτίδα να διαπεράσει τον πάγο που έχει κυκλώσει την καρδιά μου, να μπει να τη ζεστάνει, να τη ζωντανέψει με τη θέρμη της. Εύχομαι αυτή η ηλιαχτίδα να ‘ρθει και να αγγίξει μαζί με τη δική μου και τις δικές σας καρδιές. Καλά Χριστούγεννα,
Μαρία.
Καλοκαίρι 1953: Στο ήρεμο νησί της Κεφαλονιάς δυο γυναίκες κανακεύουν τα νεογέννητα μωρά τους. Η μια έχει τα πάντα• έναν σύντροφο ζωής που την λατρεύει, χρήματα, φίλους. Η άλλη πασχίζει να κρατηθεί από έναν σύζυγο αδιάφορο και έναν μικρό λαχανόκηπο... Οι μεγάλοι σεισμοί που θα ακολουθήσουν θα σημαδέψουν για πάντα τις ζωές τους και θα τις ενώσουν αιώνια με δεσμά χωρισμού, θλίψης αλλά και ελπίδας. Καλοκαίρι 2013: Η Δάφνη, σεισμολόγος στην απαρχή της καριέρας της, φτάνει στην Κεφαλονιά κρυφά από τους δικούς της για να συμμετάσχει στο συνέδριο σεισμολογίας. Τα πρόσωπα που θα γνωρίσει εκεί θα της αποκαλύψουν το τεράστιο μυστικό της οικογένειάς της και θα αλλάξουν για πάντα τον μικρόκοσμο της ζωής της. Από την πληγωμένη Κεφαλονιά του 1953 ως την Κεφαλονιά του σήμερα και από την Στουτγάρδη της Γερμανίας μέχρι την Αθήνα και το Ηράκλειο Κρήτης, τα μυστικά θα διαδέχονται το ένα το άλλο και οι εξελίξεις θα έρχονται απρόσμενες, ξεπερνώντας η μία την άλλη σε ένταση και ορμή. Ένα καλοκαίρι του τότε και του σήμερα, με χρώματα και αρώματα και ήχους, που κόβεται απότομα από τα καταιγιστικά γεγονότα. Ένα καλοκαίρι γεμάτο αποκαλύψεις, που μπροστά τους κάθε χρώμα γίνεται μόνο άσπρο και μαύρο, κάθε μυρωδιά αναδύει σκόνη και ταραχή, κάθε ήχος σωπαίνει. Το καλοκαίρι που ο χρόνος σταματά να κυλά όπως πριν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου