Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ-Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Πέρσι τα Χριστούγεννα ήμουν μόνος μου.Κλεισμένος σ'εκείνο το σκοτεινό δωμάτιο είχα χάσει την αίσθηση του χρόνου,οπότε δεν ήξερα καν ότι είχαν φτάσει οι γιορτές.Ύστερα,όταν με έσωσαν και με μετέφεραν στο νοσοκομείο,τα πάντα ήταν θολά.Ένα μονάχα ήταν σίγουρο.Πως ήμουν μόνος μου.Δεν είχα κανέναν.Ήταν πράγματι τα πιο δύσκολα Χριστούγεννα.Με δίδαξαν όμως κάτι.Πως αυτές οι γιορτινές μέρες δεν έχουν καμία αξία αν δεν τις περνάς με τους αγαπημένους σου.Η μαγεία των Χριστουγέννων δεν είναι τα δώρα και τα στολίδια,αλλά οι άνθρωποι μας και οι στιγμές που περνάμε μαζί.Εύχομαι λοιπόν σε όλους, φέτος ν'αλλάξουν το χρόνο μ'εκείνους που αγαπάνε και με εκείνους που τους αγαπούν.
Μάικ Μένα

Μια πόλη που χάνεται στα βάθη του πελάγους
ένα βρέφος με μάτια σαν την άβυσσο.
Μια αλήθεια που ανατρέπει τα πάντα.
Κι εκείνος.

Ο Μάικ είναι ένας έφηβος όπως όλοι οι άλλοι.Αυτό προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του.Αυτό προσπαθούν να τον πείσουν.Πως όμως να αισθανθεί φυσιολογικός όταν ξέρει ότι η οικογένεια του δολοφονήθηκε κι εκείνος είναι ο μόνος που επιβίωσε;Όταν δε θυμάται τίποτα για εκείνους;
Ένας χρόνος έχει περάσει σχεδόν από τη στιγμή που ο Άλφρεντ θυσιάστηκε για να εμποδίσει την ανάσταση του Παλαμνέρσους ,πιστεύοντας πως ο αδερφός του ήταν νεκρός,κι ο Μάικ επιχειρεί να αρχίσει τη ζωή του από το μηδέν.Η μοίρα όμως έχει τα δικά της σχέδια.Εφιάλτες τον κρατάνε ξάγρυπνο τα βράδια.Εφιάλτες τόσο ζωντανοί που αν δεν ήξερε καλύτερα θα πίστευε πως ήταν αναμνήσεις.Πως όμως μπορεί να είναι;
Τότε εμφανίζεται εκείνη.Πρώτα σαν όραμα.Ύστερα στα όνειρα του.Εκείνο το φάντασμα που του αποκαλύπτει την αλήθεια,πριν του αναθέσει έναν άθλο δυσκολότερο από όσους έχει κληθεί ποτέ ως τότε να φέρει σε πέρας.Γιατί ο αδερφός του είναι ζωντανός και ο Μάικ καλείται να πληρώσει το μεγαλύτερο τίμημα για να τον σώσει.Άλλωστε ο Άλφρεντ βρίσκεται αιχμάλωτος σε ένα μέρος που μονάχα νεκροί μπορούν να εισέρθουν.Σε μια φυλακή που όμοια της δεν υπάρχει στον κόσμο.Στη Φυλακή των Χαμένων Ψυχών.

Το υπό έκδοση 2ο βιβλίο του κ.Αγγελίδη "Η αυτοκρατορία του φεγγαριου #2,Η Φυλακή των χαμένων ψυχών" θα κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες από τις εκδόσεις Πηγή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου