Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΑΘΗΝΑ ΜΠΟΥΤΙΒΑ-ΕΜΕΙΝΑ ΕΔΩ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ

Πέρασαν δέκα ολόκληρα χρόνια που Έμενα Εκεί ολομόναχη να κοιτάζω... Εύχομαι αυτή την Πρωτοχρονιά να εμφανιστεί στον δρόμο σας μια μαγική πεταλούδα και να σας κάνει να ανοίξετε τα φτερά σας όπως και εκείνη και να πάρει κάθε τι κακό από μέσα σας!!
Καλή και Ευτυχισμένη Χρονιά!! Έμεινα Εδώ για να ζήσω ξανά ότι άφησα στην μέση... Λυδία!

 Λυδία, ηρωίδα του βιβλίου ΕΜΕΙΝΑ ΕΔΩ

Ο θάνατος του Νικηφόρου θα είναι για μένα η πιο ευτυχισμένη ημέρα της ζωής μου, θα είναι η δική μου Ανάσταση! Έμεινα Εδώ για τον πατέρα μου. Για τη μητέρα μου. Για να σώσω ουσιαστικά τις ζωές τους. Έμεινα Εδώ γιατί με ανάγκασαν οι περιστάσεις. Έμεινα Εδώ για τους άλλους, όχι για μένα! Έμεινα Εδώ ολομόναχη να κοιτάζω τους τέσσερεις τοίχους. Έμεινα Εδώ δίχως να πάρω ποτέ την αγάπη του. Έμεινα Εδώ επειδή το ήθελε εκείνος. Έμεινα Εδώ σαν να ήμουν και εγώ ένα από τα παιχνίδια του. Έμεινα Εδώ σαν ένας ανεξιχνίαστος γρίφος...
Τα λόγια της Λυδίας, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, που έγραψε στο ημερολόγιό της, μετά από μερικούς μήνες θα έβγαιναν αληθινά. Ο Νικηφόρος πράγματι πέθανε. Όμως η Λυδία θα κατάφερνε να γίνει ευτυχισμένη; Θα κατάφερνε να λύσει μέσα στους επόμενους έξι μήνες επιτυχώς τους έξι ισάριθμους γρίφους του, ώστε να κάνει δική της την κολοσσιαία περιουσία του; Ποιά θαμμένα μυστικά κρατούσαν δέσμια την πληγωμένη της ψυχή και δεν την άφηναν να ζήσει; Ποιός ήταν τελικά ο πραγματικός λόγος που την ανάγκασε να παντρευτεί τον Νικηφόρο; Ο έρωτας που θα έμπαινε στη ζωή της θα την άφηνε μέχρι το τέλος να πετά στα ουράνια ή όλα θα χάνονταν μονομιάς;
Ένα μυθιστόρημα μυστηρίου και ερωτικής τυραννίας που θα σας συναρπάσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου