Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

ΑΝΤΑ ΑΝΤΡΕΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Αυτή η χρονιά για την Άντα Αλιβιζάτου και τον Δημήτρη Ελευθεριάδη ήταν μια χρονιά για την επούλωση των πληγών του παρελθόντος και την αντιμετώπιση των δαιμόνων τους. Από δικής μου μεριάς λοιπόν, σαν Άντα Αντρέου σας εύχομαι ο επόμενος χρόνος να σας βρει πιο δυνατούς, πιο γενναίους και πιο τολμηρούς. Πότε δεν είναι αργά για ένα νέο ξεκίνημα. Το κυριότερο όμως είναι να μην ξεχνάμε την ευγένεια και την ανθρωπιά μας. Αυτές οι αρετές μας διακρίνουν και μας διαχωρίζουν από την μάζα της σκληρότητας. Χρόνια πολλά λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου