Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ-ΑΝΕΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ


Γιάννης Φιλιππίδης
Ομολογώ, πως υπήρξαν χρόνια, που δεν πίστευα στις ευχές, πιθανολογώ ότι αναφέρομαι σε περιόδους δικές μου, φτωχές σε όνειρα και στόχους. Αγαπούσα τις μέρες της γιορτής, άλλαζα ευχές, αλλά μάλλον πίστευα μόνο στο πεπρωμένο ή το τυχαίο. Ωστόσο, επειδή μεγαλώνω κι οι στόχοι τόσο οι δικοί μου, όσων και των φίλων μου θέλω να πραγματοποιούνται.
Εύχομαι με τα πιο φωτεινά μου αισθήματα, να βάζετε μικρά post it με προτεραιότητες. Είναι η υγεία να ’μαστε στα πόδια μας. Αλλά πιο πολύ κι απ’ αυτό είναι να συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε καινούργιους στόχους και να τους αγαπάμε, έτσι ώστε από τις ευχές και τις μπαταρίες της ψυχής μας, οι στόχοι μας να λάμπουν να παίρνουν σάρκα και οστά, να γίνονται, οι επόμενες στιγμές ευτυχίας μας! Καλές γιορτές σε όλες και όλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου