Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

ΛΕΥΚΗ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ

Σήμερα είναι δύσκολο να αποφύγει κανείς την κοινοτοπία και τα καθιερωμένα κλισέ δίνοντας ευχές, όχι μόνο για το νέο έτος, αλλά για οποιαδήποτε περίσταση...
Υγεία, ευτυχία, επιτυχία και ό,τι αφορά καθένα από εμάς προσωπικά είναι αυτά που λέγονται συνήθως.
Εγώ, ωστόσο, θα ήθελα, από πλευράς μου, να φανώ λίγο πιο συλλογική σε ό,τι αφορά το ευχολόγιο του 2020.
Να ευχηθώ λοιπόν, πρώτ' απ' όλα να είναι το 2020 έτος φιλικότερο προς τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν λιμό, δίψα και πόλεμο σε κάποια μέρη της γης, μακριά από εμάς εδώ τους "πολιτισμένους" που περνάμε αυτή τη "δύσκολη" οικονομική κρίση... Έπειτα εύχομαι να γίνει όλη η ανθρωπότητα περισσότερο φιλική και σεβαστική προς το σπίτι μας, τον θαυμάσιο πλανήτη γη που μας φιλοξενεί, και προς όλες τις αθώες υπάρξεις που κατοικούν σε αυτόν και δεν διαθέτουν την ανθρώπινη εφυΐα για να τον καταστρέψουν...
Τέλος, ως συγγραφέας και μουσικός, εύχομαι  οι παλιές καλές σελίδες τόσο των αθάνατων διαχρονικών βιβλίων όσο και της κλασικής μουσικής παραγωγής να συνεχίσουν να συγκινούν τους ανθρώπους που λατρεύουν τις τέχνες σε κάθε γωνιά του κόσμου και πιστεύουν στην ηθοπλαστική τους δύναμη και στη βελτίωση των ανθρώπων μέσω αυτών!
Καλή χρονιά σε όλους! Ευτυχισμένο το 2020!

Σαραντινού Λεύκη
ιστορικός-συγγραφέας/ μουσικός- εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου