Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ-ΚΑΧΑΡΑΜΠΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL


Δεν υπάρχουν Χριστούγεννα εδώ κάτω. Μόνο η ανάμνηση κάποιων περασμένων. Τα δέντρα, τα φώτα, ένα ζευγάρι ζεστές κάλτσες. Περιφέρομαι εδώ κι εκεί ξυπόλητη. Δεν υπάρχουν Χριστούγεννα εδώ. Μόνο ο μεταλλικός απόηχος ενός τριγώνου, το σκάσιμο ενός ξύλου στη φωτιά, μια γλύκα από γλυκό στα χείλη που τη γεύση της έχω ξεχάσει. Δεν υπάρχουν Χριστούγεννα εδώ. Μονάχα η αντανάκλαση μίας παλιάς βιτρίνας. Κούκλες και φιόγκοι. Κόκκινα περιτυλίγματα με πράσινες κορδέλες. Κάρτες κι ευχές. Χρόνια πολλά… Ευτυχισμένο το….
Το; Ποια χρονιά; Ποια Χριστούγεννα;
Ο χρόνος… Περνά… Πιο γρήγορα εδώ κάτω. Ο ήλιος μας καίει. Μυαλό, δέρμα κι αναμνήσεις.
Ποια Χριστούγεννα;
Δεν υπάρχουν Χριστούγεννα εδώ κάτω. Λείπει το χιόνι, το τραγούδι, το κλειστό παράθυρο και τα αναμμένα κεριά δίπλα στο τζάμι. Όλοι φωνάζουν Kuwa na Krismasi njema μα εγώ τη γλώσσα δεν την ξέρω.
Δεν ξέρω πια το πώς  να ευχηθώ. Δεν υπάρχουν Χριστούγεννα εδώ. Όλα είναι αλλιώς. Κι αυτός μαζί μου.
Και όλα τα Χριστούγεννα μου λένε: Σαν έχεις δίπλα σου εκείνον που αγαπάς, μπαίνει η γιορτή στο σπίτι σου κι ας λείπουν όλα τ’ άλλα…
Χρόνια πολλά 
Μάγια Άροντοκ


«Καχαραμπού σημαίνει κεχριμπάρι. Στη γλώσσα μου».

Έτσι της είχε πει. Τώρα εκείνη θα κληθεί να μάθει πολύ περισσότερα από τη λέξη, τη γλώσσα του. Όλα όσα κρύβει ο κόσμος του κι η νύχτα που μοιράστηκαν, η Νύχτα του Σάουιν.

Δύο γυναίκες σε δύο διαφορετικούς χρόνους βυθίζονται σε ένα μυστηριώδες οδοιπορικό και καταλήγουν σε έναν άγριο, απόκρυφο τόπο που θα τις φέρει αντιμέτωπες με τον ίδιο τους τον εαυτό. Με ό,τι γνώριζαν ως τώρα για τη ζωή, το καλό, το κακό, τον έρωτα και την αυτοθυσία.

Το Καχαραμπού αποτελεί το δεύτερο και τελευταίο μέρος του βραβευμένου μυθιστορήματος Η Νύχτα του Σάουιν. Ξεκινώντας με την άγρια αποκάλυψη που έκλεισε το πρώτο βιβλίο, φανερώνει ένα προς ένα όλα τα κρυμμένα κομμάτια της σκοτεινής ιστορίας της Στέφης, του Κίμωνα και του Ξένου, ταξιδεύοντας τους ήρωες στο χρόνο μέσα από τις σελίδες ενός ξεχασμένου ημερολόγιου και μιας καταραμένης αγάπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου