Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΛΑΣΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΨΙΘΥΡΟΙ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


Νάτες πάλι οι γιορτές! Πιστές στο rendez vous τους... Κι εγώ αναζητώντας ευχές ψάχνω στα τετράδιά μου στις γερασμένες τους σελίδες την ηχώ της νιότης μου στις λίμνες των ματιών σου... στις σκιές των δειλινών την αλήθεια της ζωής στη φλόγα που πλανεύει, στο χέρι σου που απλώνεται... Και εκεί, πέρα από την σιωπή τα χείλη, Ψιθυριστά, ατέρμονες Ευχές επλήρουν... ώστε κάθε χρυσαφικό, μύρο και κεχριμπάρι ευφροσύνη να σκορπίζουν....
Δέσποινα Μπλαστροπούλου ευχές φέρουσα από την κονίστρα των «Ψιθύρων».



Ψίθυροι Απελευθέρωσης... Διεγερτικοί εντυπωσιασμοί...

Ψυχήν επλήρουν. Ψυχής δε, ουδέν εστί τιμιώτερον.

Ένα βιβλίο tableau vivant... όπου θέατρο, λογοτεχνία, μουσική, εικαστικά, ποίηση, αποφθέγματα, σπαράγματα Ζωής εμφανίζονται, εναρμονίζονται και συνθέτουν ένα ενδιαφέρον σύνολο.

Ο αναγνώστης θα συγκινηθεί, θα γελάσει, θα θυμηθεί δικές του πιθανόν εμπειρίες, θα αναρωτηθεί αν ακούει δικούς του Ψιθύρους...

Η ανάγνωση πρέπει να κατευθύνει τη δέσμη φωτός των ματιών πάνω στις λέξεις, να αποκαλυφθούν και να ανυψωθούν ως την άχρονη, ασύνορη ύπαρξή μας.

Δεν υπάρχει τελευταία λέξη. Όλα μπορούν να ξαναρχίσουν...

Στο βιβλίο περιλαμβάνονται έργα ζωγραφικής του εικαστικού Δημήτρη Ταλαγάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου