Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

ΕΥΑ ΔΟΥΡΓΟΥΤΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


Το 2018 επιφύλασσε για ’μένα μία υπέροχη έκπληξη… Την εκπλήρωση του ονείρου μου: την έκδοση του πρώτου μου μυθιστορήματος! Την έναρξη ενός υπέροχου ταξιδιού στο χώρο της λογοτεχνίας που ξεκίνησε με ούριο άνεμο και με τους καλύτερους οιωνούς!
Εύχομαι λοιπόν ολόψυχα το νέο έτος που έρχεται να εκπληρώσει τα όνειρα όλων μας και να λάμψουν τα πρόσωπα και οι καρδιές μας! Να κρύβει στην αγκαλιά του υγεία, αγάπη, ελπίδα, ψυχική ηρεμία και μοναδικές, ανεπανάληπτες στιγμές! Χρόνια πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου