Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να είναι

λαμπερά, σαν τον "Υπέροχο Γκάτσμπυ" του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ,

ονειρικά, σαν το "Άρωμα του Ονείρου" του Τομ Ρόμπινς,

ανατρεπτικά, σαν "Το κορίτσι που εξαφανίστηκε" της Τζίλιαν Φλιν,

αγαπησιάρικα, σαν "Το ημερολόγιο" του Νίκολας Σπαρκς,

μαγικά,  σαν τον Χάρι Πότερ της Τζ.Κ.Ρόουλινγκ,

πολύχρωμα, σαν το "Αυτό το ελάφι είναι δικό μου" του Όλιβερ Τζέφερς

γεμάτα αληθινή φιλία, σαν τον "Μικρό Πρίγκιπα" του Αντουάν Ντε Σαιντ Εξυπερύ

αρωματικά, σαν το "Άρωμα" του Πάτρικ Ζίσκιντ,

γευστικά,  σαν την "Αφροδίτη" της Ιζαμπέλ Αλιέντε,

απολαυστικά,  σαν την "Αναλφάβητη που ήξερε να μετράει" του Γιούνας Γιούνασον,

γιατί όλα, ακόμα και τα Χριστούγεννα, σημαίνουν καλό βιβλίο!

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!!!

Θεοδώρου Κλαίρη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου