Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΛΑΒΟΥΖΗΣ-Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ-Η ΕΠΩΑΣΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

"Είμαι ο Άλεξ Κομνηνός. Είμαι επιδημιολόγος. Αποστολή μου είναι να σώσω τον κόσμο από την λαίλαπα που προκαλεί το καταραμένο βακτήριο. Τη λαίλαπα που κατακαίει τα θεμέλια του πολιτισμού μας. Η πανώλη πήρε μακριά τη γυναίκα μου. Τρέμω για το μέλλον του γιου μου όπως και γι' αυτό της ανθρωπότητας. Πλησιάζουν γιορτές. Δεν ξέρω τι πρέπει να ευχηθώ μια τέτοια στιγμή. Δεν ξέρω αν θέλω να ευχηθώ μια τέτοια στιγμή. Τι θα μπορούσα να πω; Η πίστη μου σε θεούς χάθηκε πριν από χρόνια. Έσβησε όπως σβήνουν τα ξερόκλαδα στην καλοκαιρινή μπόρα. Το μόνο που μένει ακόμα να με κρατάει είναι η επιβίωση, είναι το μέλλον. Η ζωή μου. Όχι για μένα. Για το γιο μου. Μόνο αυτός μου έμεινε. Νομίζω με καταλαβαίνετε. Εύχομαι να επιζήσετε όλοι σας μία ακόμη χρόνια, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς. Και είθε να βρεθούμε ξανά ζωντανοί!!!"

Άλεξ Κομνηνός, από τον Τέταρτο Καβαλάρη - Η Επώαση, του Μανώλη Παλαβούζη.


Χειμώνας 1347 μ.Χ.: Στις στέπες της Κιργισίας γεννιέται ένας θανάσιμος εχθρός. Ο Πάμφιλος, ένας Βυζαντινός πολεμιστής, βρίσκεται στο επίκεντρο της καταστροφής. Μία πολιορκημένη πόλη καίγεται συθέμελα, και οι επιζώντες, αγωνιζόμενοι για την επιβίωσή τους, καταφεύγουν για σωτηρία στην Κωνσταντινούπολη, μεταφέροντας μαζί τους κάτι που θα αλλάξει τη ροή της ιστορίας.

Χειμώνας 2017 μ.Χ.: Σε ένα εργοτάξιο του μετρό της Θεσσαλονίκης, ένας εργάτης ανακαλύπτει μία υπόγεια κρύπτη. Άθελά του, θα ξυπνήσει τον μεγαλύτερο βιολογικό εχθρό της ιστορίας. Η πανδημία εξαπλώνεται ταχύτατα σε όλο τον κόσμο, κι ο Άλεξ, επιδημιολόγος του ΚΕΕΛΠΝΟ, βρίσκεται αντιμέτωπος με υπέρτερες δυνάμεις, έχοντας στο πλευρό του την Σκάρλετ, απεσταλμένη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Καθημερινοί άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με την απειλή σε ένα θανάσιμο παιχνίδι. Οι κανόνες διαχρονικοί. Η επιβίωση μονόδρομος.

Το πρώτο μέρος της διλογίας «Ο Τέταρτος Καβαλάρης» πραγματεύεται ένα θανάσιμο σενάριο στον σύγχρονο κόσμο του υπερπληθυσμού και της άμεσης αεροπορικής σύνδεσης κάθε γωνιάς του πλανήτη, όπου τα όρια μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας μοιάζουν λεπτότερα από κάθε άλλη φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου