Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΑΝΝΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣΗ-ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


Γεια σας είμαι η Νεφέλη η ηρωίδα από το «Τώρα ξέρεις» της Άννας Φιλιππούση. Βρίσκομαι στο κελάρι στο Φρίουλι μαζί με τον Πέτρο και τον Δημήτρη τους άλλους δύο ήρωες από την ιστορία του βιβλίου και πίνουμε το υπέροχο κρασί του Εντελβάϊς εδώ στην πανέμορφη και ζεστή τραπεζαρία με τα αναμμένα μας κεριά και τα γευστικά εδέσματα που συνοδεύουν το κρασάκι μας. Είπαμε λόγω εορτών να κάνουμε ένα διάλειμμα από την περιπέτεια που μας έβαλε να ζήσουμε η Άννα και να σας ευχηθούμε. Λοιπόν εγώ σας εύχομαι υγεία και αγάπη! Εσύ Πέτρο; Εγώ εύχομαι ψυχική ηρεμία και χαρά! Δημήτρη; Εγώ θα ευχηθώ να έχετε δίπλα σας αυτούς που αγαπάτε και σας αγαπούν! Καλά και όμορφα Χριστούγεννα σε όλους! Ευτυχισμένο το 2019 χωρίς μυστικά! Α! Και μην ξεχνάτε περιμένουμε να μας διαβάσετε βρισκόμαστε σε όλα τα βιβλιοπωλεία και κυκλοφορούμε από τις εκδόσεις Πνοή!


Ο Ευάγγελος Σοφός με τη σύζυγό του Βασιλική καμαρώνουν για το απόκτημά τους, το αποθηκάκι τους στο Φρίουλι, που από το 1958 γίνεται επισήμως το κελάρι τους. Το όνομα αυτού Εντελβάις, σαν το όμορφο λουλούδι που φυτρώνει στις κορυφές των βουνών. Κάποια μέρα, όμως το λουλούδι αρχίζει να μαραίνεται, καθώς τα άσχημα γεγονότα διαδέχονται το ένα, το άλλο. Τριάντα δύο χρόνια αργότερα, το 1986, η επίσκεψη της Νεφέλης στο Εντελβάις θα φέρει τα πάνω κάτω. Χωρίς να το θέλει θα επηρεάσει τη ζωή αρκετών ανθρώπων, μα πιο πολύ τη δική της. Η επιστροφή του Πέτρου από την Ελλάδα στην Ιταλία επιφυλάσσει εκπλήξεις. Όσο και αν θέλει να ξεφύγει από το παρελθόν του, εκείνο δεν τον αφήνει. Μια δυνατή φιλία, ένας μεγάλος έρωτας, μυστικά, συνομωσίες και ενοχές περιπλέκονται και μπερδεύουν περισσότερο το νήμα. Η μέρα που θα αποκαλυφθούν όλα, πλησιάζει. Η αποκάλυψη θα συγκλονίσει όχι μόνο τη Νεφέλη αλλά και όσους γνώριζαν και δεν μιλούσαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου