Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΜΥΡΤΩ ΜΑΡΑΓΚΟΥ-ΚΥΝΗΓΟΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Αν μπορούσα, θα έβαζα όλους τους ήρωες των βιβλίων μου, νέους και παλιούς, να σας ευχηθούν ο καθένας ξεχωριστά. Αλλά επειδή δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμη τις ταυτότητες των νέων μου ηρώων (υπομονή!), θα σας ευχηθώ εγώ, έχοντας στο μυαλό μου τις φωνές των αγαπημένων μου Κυνηγών.

Αγαπημένε αναγνώστη, αν βρισκόταν εδώ μαζί μας η Νέρεζα, θα σου έλεγε με έναν πολύ ρομαντικό τρόπο ότι η ζωή τελικά μπορεί να είναι και μαγική. Ότι έχουμε την ευκαιρία κάθε χρόνο να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα και να τολμήσουμε να ονειρευτούμε ξανά. Ότι είναι στο χέρι μας να "μεταμορφώσουμε" την καθημερινότητά μας και να εστιάσουμε στα πράγματα που μας δίνουν χαρά. Ότι και ο πόνος κάποτε φεύγει και οι πληγές κλείνουν. Και ότι αυτό που μένει στο τέλος είναι οι μικρές στιγμές ευτυχίας μας. Από την άλλη, αν ο Ωρίωνας έβγαινε από τις σκιές, θα άρχιζε να σου μιλάει για τα πολύτιμα μαθήματα ζωής που κρατάει φυλαγμένα. Ένα από αυτά, το αγαπημένο του, είναι το εξής: Είναι πολύ όμορφο και αγνό να νοσταλγείς παλιά γεγονότα αλλά είναι άσκοπο να προσπαθείς να αναβιώσεις τις αναμνήσεις σου. Όχι επειδή μπορεί να μην τα καταφέρεις, αλλά επειδή τίποτα δεν νικάει την πρώτη γεύση, την πρώτη αίσθηση, την πρώτη συγκίνηση. Κράτα την πρώτη ανάμνηση ζεστή μέσα σου και πήγαινε φτιάξε καινούργιες, ακόμα πιο δυνατές αναμνήσεις! 

Όσο για μένα, δεν θα αναλωθώ σε ευχές υπερβολικής αισιοδοξίας φέτος. Το μόνο που θα πω είναι να είστε όλοι καλά και να έχετε το θάρρος να "κυνηγήσετε" τους στόχους σας και αυτή τη χρονιά. Το τέλος είναι μόνο η αρχή.

Καλή χρονιά! Χρόνια πολλά!


Μυρτώ Μαραγκού
Κυνηγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου