Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ-ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΨΕΜΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ



ΜΑΡΙΑ, ΗΡΩΙΔΑ ΑΠ’ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ «ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΨΕΜΑ»
     Όταν είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος δεν σου περνάει καν απ’ το μυαλό πως η ζωή είναι ένα νόμισμα που έχει δυο όψεις, κι αργά ή γρήγορα θα δεις και την κρυμμένη όψη του, που ίσως δυναμιτίσει την πρόσκαιρη τελικά ευτυχία σου.
Όταν ζεις στη φωτεινή πλευρά του φεγγαριού δεν έχεις ιδέα τι είδους πρόσωπο έχει η σκοτεινή.
     Έτσι κι εγώ! Κράτησα σφικτά την ευτυχία στα χέρια μου κι απέβαλα από μέσα μου πως η ζωή έχει και μαύρες όψεις! Έχασα τον άνδρα της ζωής μου εντελώς ξαφνικά, πριν προλάβω να τον χαρώ! Κι η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού άνοιξε το χάος της κι άρχισε να με καταπίνει σιγά-σιγά! Έπεσα, λύγισα, ανακατεύτηκα με το χώμα! Κατέφυγα στο ποτό! Δεν έβγαλα τίποτα! Το χάος όλο και βάθαινε και με ρουφούσε σαν χοάνη στα βάθη του. Επιστράτευσα τη δύναμη που όλοι κρύβουμε μέσα μας και τα «μπορώ» που ανασταίνουν τον κόσμο! Ζήτησα τη βοήθεια ψυχολόγου. Μου σύστησε εργασιοθεραπεία. Ακολούθησα κατά γράμμα τις συμβουλές της.
     Έπιασα δουλειά σ’ ένα ορφανοτροφείο ως κοινωνική λειτουργός, επάγγελμα που εγκατέλειψα όταν παντρεύτηκα τον εύπορο Στέφανο. Η καθημερινή επαφή μου με τα παιδιά με βοήθησε πολύ και πήρα να συνέρχομαι. Τις ώρες όμως της περισυλλογής μου, έπεφτα πάλι. Οι αγωνίες και οι φόβοι μου μεγάλωναν!
     Ώσπου... γνώρισα τον Γιάννη! Ιερέας, μα προπαντός άνθρωπος φωτεινός, με πλησίασε και μου σύστησε έναν άλλο κόσμο γεμάτο ελπίδα, ελευθερία, προσμονή για το καλύτερο! Κατανόησα την ψυχή μου δίπλα του! Ανάσανα καθαρό αέρα! Περπάτησα σε δρόμους που οδηγούσαν στη δύναμη! Και τότε πρόσεξα πως ο παπά- Γιάννης ήταν συν τοις άλλοις και ωραίος άνδρας! Τον ερωτεύτηκα, κι ας μην τόλμησα να του το πω ποτέ. Ιερέας... βλέπετε και παντρεμένος! Αμφότερα απαγορευτικά! Ένιωσα πως μ’ ερωτεύτηκε κι αυτός. Τήρησε την ίδια στάση, ίσως γιατί σηκώθηκαν τα ίδια εμπόδια μπροστά του!
     Ήρθε τούμπα η ζωή, κι εγώ διάλεξα να του πω ένα μεγάλο ψέμα για να τον φέρω κοντά μου! Από κείνη τη στιγμή, δυο συναισθήματα αριβάρισαν και θρονιάστηκαν στην ψυχή μου! Ευτυχία απόλυτη και ανασφάλεια καταραμένη! Αντιφατικές έννοιες! Ασπρόμαυρο το φόντο της ζωής μου, πότε μ’ έριχνε σε μαύρο βάραθρο και πότε με ξέχναγε σ’ έναν κατάλευκο και αγνό παράδεισο! Όμως... τον είχα τον άνδρα που αγαπούσα! Τον άγγιζα! Ζούσα την κάθε στιγμή μαζί του! Κι αυτό μ’ ανάσταινε!
     Γύρισε πάλι τούμπα η ζωή και το ψέμα μου αποκαλύφθηκε! Πόνεσα! Βασανίστηκα! Ήπια... όξος και χολή! Βίωσα την ερημιά!
     Ύστερα... άλλαξαν πάλι όλα! Από μια καλοσύνη της μοίρας ξαναβρεθήκαμε, κι η παλιά μας ευτυχία στήθηκε πάλι στο τιμόνι καπετάνισσα περήφανη και αρωγός μας! Και τότε... το βάφτισα ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ το ψέμα μου!
     Είμαι η Μαρία, η πιο βασανισμένη και συνάμα η πιο ευτυχισμένη ηρωίδα στο «ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΨΕΜΑ»! Σας εύχομαι, η μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων ν’ ανοίξει δίαυλο στα ουράνια και να εκπέμψει φως στα μάτια σας, φως στις καρδιές σας, φως στο δρόμο σας! Κι ο καινούργιος χρόνος να γράψει στο κιτάπι του το όνομά σας δίπλα στη λέξη ΕΥΤΥΧΙΑ!



Η ιστορία ενός ανθρώπου που επιθυμούσε να γίνει τραγουδιστής.
            Όμως, σ’ ένα κρίσιμο σταυροδρόμι της ζωής, η ίδια η μοίρα, μ’ έναν παράξενο τρόπο, τον επιλέγει να γίνει ιερέας. Χάνει την αγάπη τραγικά κι αναγκάζεται να βιώσει έναν γάμο συμβιβασμού για να μπορέσει να χειροτονηθεί. Ο Γιάννης γίνεται ένας εντελώς εναλλακτικός ιερέας, που βρίσκεται πάντα κοντά στις χαρές και στις πίκρες των ανθρώπων της ενορίας του κι όχι μόνο. Αγαπιέται πολύ απ’ το ποίμνιό του, που τον υποστηρίζει και τον υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια.
            Το ξεκίνημα και η πορεία του στην ιεροσύνη εξελίσσονται με αναπάντεχες εναλλαγές, που διαφοροποιούν όλα τα μέχρι τότε δεδομένα και οδηγούν τον παπα-Γιάννη μπροστά σε ανατροπές που αλλάζουν ριζικά την καθημερινότητά του. Στην παρ’ ολίγον απώλεια της επαφής του με την πραγματικότητα και την ίδια τη ζωή, εμφανίζεται ένας άνθρωπος που μόλις έχει ξεφύγει από την άβυσσο της κατάθλιψης. Η Μαρία θα δει σαν θείο δώρο
τη συνάντησή της με τον παπα-Γιάννη και θα τον φέρει κοντά της μ’ ένα απροσδόκητο και ευφάνταστο ψέμα... Όμως, όταν μια επιλογή στηρίζεται σ’ ένα ψέμα, έστω κι ευλογημένο, που σώζει και σκορπά ευτυχία, αργά ή γρήγορα οι ίδιες οι περιστάσεις, καμμιά φορά κι η τύχη, θα ανασύρουν στο φως την αλήθεια! Και τότε... είναι μοιραίο τα πράγματα να πάρουν εντελώς ανεξέλεγκτη τροπή.
            Ένας άνδρας ανάμεσα σε μια αλήθεια σκληρή κι ένα ψέμα ευλογημένο! Τί θα διαλέξει;
            Μια γυναίκα που απαρνιέται την πραγματικότητα και μπλέκεται στα δίχτυα του απόλυτου έρωτα. Θα μπορέσει να βρει διέξοδο; Ένα παιδί που βιώνει την εγκατάλειψη στους τέσσερεις τοίχους ενός ορφανοτροφείου. Θα αγαπηθεί κάποτε όπως αξίζει να αγαπιέται πάντα ένα παιδί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου