Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΥΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


Σ' αυτή τη ζωή τίποτε δεν είναι δεδομένο για αυτό να είστε ευγνώμονες για όλα όσα έχετε και να τιμάτε τον εαυτό σας. Να έχετε την ακλόνητη πίστη ότι στο τέλος όλα πηγαίνουν καλά. Αυτά υποστήριζε και εφάρμοζε σε όλη τη ζωή της η αγαπημένη μου Χλόη και έβγαινε πάντα νικητής σε κάθε μάχη που έδωσε. Καλά Χριστούγεννα και ένα όμορφο και δημιουργικό Νέο Έτος σε όλα τα επίπεδα σε όλο τον Κόσμο.
Χρυσή Γεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου