Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΣΟΦΙΑ ΝΤΟΥΠΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ

 ‘’Αν’’

Αν μπορούσα να γεννηθώ ξανά και σαν αητός να πετάω πάντα  ψηλά...                                                                                                              τώρα που όλα γύρω μου πέφτουν ή χάνονται ένα-ένα δειλά.                                                                               Κι όταν όλοι μαζί μου τα βάλουν
και για μένα αμφιβάλουν                                                                                                αν μπορούσα να έχω πίστη σε κάτι...
 σε έναν Θεό... μια ιδέα... μια αγάπη!                                                                                                                                              

Αν μπορούσα να σταθώ όρθιος απέναντι απ’ όλα αυτά                                                                                                          και να υπομένω, επιμένοντας και καρτερώντας γλυκά.                                                                                          Αν μπορούσα ανάμεσα από ψεύτες και ψέματα, ψέμα ποτέ μου μην πω                                                                                                    κι όταν γίνω μισητός, τον δρόμο του μίσους... για μένα, να κρατήσω κρυφό.                                                                                  Κι ούτε να ‘μαι καλός και σοφά μην μιλήσω                                                                                            μόνο σαν άλλος  Μ. Αλέξανδρος
το γόρδιο δεσμό της ψυχής μου να λύσω!

Αν μπορούσα των ονείρων μου σκλάβος ποτέ να μη γίνω.                                                                         Στοχαστής. Μα της σκέψης μου ο στόχος να μην απομείνω.                                                                      Αν μπορούσα στη νίκη και τον όλεθρο ρούχα λευκά να φορώ.                                                                        Τις αλήθειες μέσα από παγίδες αχρείων να μπορώ να θωρώ                                                                                     κι αν σε μία στιγμή τη ζωή μου συντρίμμια αντικρίσω,                                                                     να σκύψω το κεφάλι...                                                                                                                                           και με σκάρτα εργαλεία από την αρχή να την ξαναχτίσω.

Αν μπορούσα να μιλώ με κουβέντες που μαγεύουν τα πλήθη.                                                               Και χωρίς να λυγώ πάντα ακέραιο το ήθος να έχω                                                                              και στα χέρια αν κρατώ και τον άσσο έχω μες το μανίκι                                                                              τα μυαλά να βαστώ και τη γνώση της ζωής να κατέχω!                                                                   Κι αν τους φίλους ή εχθρούς απ’ τον πόνο που μου δίνουν
γνωρίσω                                                        σε κοινή ζυγαριά όσα με πόνεσαν βαθιά και με βάρος κοινό να ζυγίσω...                                                             Κι αν στο χρόνο που κυλά, κάθε δεύτερο σωστά έχω γεμίσει,                                                            τότε θα ‘ναι σαν όλη τη γη... μεσ’ τα χέρια μου να ‘χω κρατήσει!


Πηγή έμπνευσης το Αν του ¨Τζόζεφ  Ράντγιαρντ  Κίπλινγκ¨
 από τη συλλογή του  ¨Rewards and Fairies¨  με τη δική μου ματιά
και την ευχή η καινούργια χρονιά να φέρει σε όλον τον κόσμο υγεία, αισιοδοξία, ευτυχία και να κάνει όλα μας τα ΑνΜπορώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου