Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΙΔΕΡΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ


Καλές γιορτές σας εύχομαι και Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία αγάπη και εκπληρωμένες επιθυμίες! Είμαι η Ελπίδα, σύμβολο-γυναίκα ηρωίδα, που έμαθα να ζω τη κάθε μου στιγμή σαν δώρο γιορτινό και όπου δεν μου χαρίζεται να το διεκδικώ! Η αγάπη ομορφαίνει τη ζωή, γιατί άλλο απλά να υπάρχεις και άλλο να ζεις με το ταίρι που αγαπάς και επιθυμείς! Υπάρχουν όμως και οι «Ανεκπλήρωτοι έρωτες» όταν γίνεται… «δάκρυ, ένας κόμπος στου βλέφαρου την άκρη,  σιρόπι σε γλυκό που δεν έσταξε, η αγάπη που κομπιάζει μετέωρη»! Η ζωή όμως συνεχίζεται μαζί και η αναζήτηση της αγάπης  γιατί ευλογημένος όποιος νοιώθει  του Έρωτα το  τρελό  χτυποκάρδι!  Ό έρωτας , η αγάπη μας δένει με την ζωή, μας δίνει άπειρους λόγους να ζήσουμε όπως μου συνέβη στα δύσκολά μου  όταν έζησα τον φόβο της  «απειλής» της υγείας μου! Με στήριξε να βρω ξανά τη δύναμή μου, εμένα πιο πολύ να αγαπήσω, τη ζωή μου ξανά να δομήσω , «Ξεπέρνα τον φόβο ζήσε το θαύμα», να πω, να το κάνω πράξη να μπορέσω να ζήσω!  Τα δύσκολά μου γίναν παρελθόν τις γνώσεις που μου χάραξαν με πόνο, θεμέλια τα έκανα στο νέο μου παρόν. Έπρεπε να συνειδητοποιήσω την προσωρινότητα της ζωής προκειμένου να εστιάσω στην αξία κάθε στιγμής! Να τη ζω  με ουσία και πληρότητα  γιατί στην απουσία τους όσα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και αν  μας δοθούν πάλι λίγα θα είναι!  Τα μονοπάτια«Του έρωτα και της ζωής» γενικότερα, σε πορεία παράλληλη με τις επιλογές, αξίες και συμπεριφορές ζωής που καθορίζουν την ποιότητα της, υποχρεωτικά περνάνε μέσα από την πάλη των αντιθέσεων ανάμεσα στο δίκαιο και άδικο, στην αλήθεια και το ψεύδος, στο καλό και το κακό, στο ωραίο και άσχημο… όπου,  οδυνηρά το Γνήσιο οδυνηρά το Τίμιο εμμένουν και αντιπαλεύουν τη σύγχυση των αξιών! Η ζωή μας καλεί  με τη δική μας συνειδητή παρέμβαση να οδηγήσουμε το αποτέλεσμα αυτής της πάλης στα επιθυμητά της ζωής. Γιατί η ζωή δεν προχωράει , ούτε δίνει ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ μόνο με ευχές, λόγια και ευχολόγια, έστω και αν είναι από καρδιάς! Απαιτεί πράξεις οι οποίες  μέσα στης ζωής το καθαρτήριο, οι δυσκολίες γίνονται εμπειρίες  γνώση και  πληροφόρηση για νέα της ζωής θεώρηση. Η ζωή χρειάζεται επαναπροσδιορισμούς και ΑΝΑ-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ  γιατί  χωρίς κόπο δεν βγαίνει,  με το  αναπόφευκτο συμφιλιωμένοι συνοδοιπόροι  σε κοινή διαδρομή, άντε να βάλλουμε και εμείς ένα χεράκι το Ταξίδι να βγει. Τα αδιέξοδα του Νου να νικήσουμε τις  ρωγμές των φόβων να κλείσουμε  για να φτάσουμε Εκεί με την νέα ανατολή που το έδαφος υπόσχεται πιο στέρεα ζωή! Την εύχομαι σε όλους μας,  με την προσδοκία οι ευχές μας μη μείνουν εθιμοτυπική  συνήθεια αλλά παράλληλα με τις επιλογές, πράξεις και συμπεριφορές μας σε αλληλέγγυα αλληλοεπίδρασηνα γίνουν μια όμορφη πολύτιμη Πραγματικότητα, για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , όμορφαφιλικά και δημιουργικά  στα μέτρα της καρδιάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου