Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΙΣΜΗΝΗ ΧΑΡΙΛΑ-ΩΡΕΛΙΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ


Ευχές από την κα Ερατώ, ηρωίδα του βιβλίου «Ωρέλια, το ρόδο της αγάπης» (Εκδόσεις Έξη) της Ισμήνης Χαρίλα.

Είμαι η Ερατώ και γεννήθηκα παραμονή Πρωτοχρονιάς πριν από ενενήντα τρία χρόνια. Η ιστορία μου έγινε γνωστή μέσα από την αφήγηση του βιβλίου «Ωρέλια, το ρόδο της αγάπης», όπου ο ρόλος μου είναι ουσιαστικά ο πρωταγωνιστικός, αφού είμαι η βάση όπου συνδέονται τα κομμάτια τα παζλ.
Η ζωή μού χάρισε απλόχερα τα δώρα της και η ευχή μου για όλους είναι η κλεψύδρα του χρόνου να γεμίζει πάντοτε με τη χρυσόσκονη αγαπημένων αναμνήσεων, ευτυχισμένων στιγμών και τα όνειρα νέων στόχων και προσδοκιών που θα διατηρούν ζωντανή την ελπίδα.
Υγεία, χαρά, ευτυχία, δημιουργία, ηρεμία και ασφάλεια!!!
Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2019!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου