Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΡΤΣΗΣ-ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ



Μέρα Χριστουγέννων

Με  άδεια χέρια έρχομαι.
Δεν έχω δώρα που να μπαίνουν σε κουτιά, πολύχρωμες κορδέλες, φωτάκια, παραμύθια.
Ευχές σου φέρνω μόνο, φτιαγμένες απ’ τους χτύπους της καρδιάς μου και τα όνειρα που έκανα τότε, κάτω από το στολισμένο δέντρο.
Αναστενάζω και κοιτώ βαθιά στον ορίζοντα μέσα στα γκρίζα σύννεφα, που είναι σκληρά σαν το χρόνο, αγκαλιά με το βουνό.
Αργά τα βήματα μου, φοβισμένα.
Θα έλεγα, πως βαδίζω έναν δρόμο που δεν γνωρίζω πια.
Χρόνια πριν έχασα την οσμή του και θόλωσε η εικόνα του μπροστά μου.
Να σε χαρούν τα μάτια μου για λίγο, θέλω.
Ν’ ακούσω να μου λες πως είσαι καλά.
Τίποτα άλλο.
Γιάννης Μύρτσης
(Πηγή: www.giannismirtis.com)

"Ο δημιουργός μέσα από τους στίχους περιγράφει με συγκεκριμένη και απόλυτα κατανοητή γραφή, σκέψεις, συναισθήματα, αναζήτηση με λυρισμό και αλήθεια ζωής. Δεν αναλώνεται σε ανούσιους συμβολισμούς, αλλά προσεγγίζει την αισθητική τού κοινού με σεβασμό και εξομολογητική διάθεση, κάνοντας τον αναγνώστη κοινωνό σ ένα ταξίδι λόγου, γεμάτο εικόνες με χρώμα και νοερούς μελωδικούς ήχους".

1 σχόλιο: