Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ-ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΚΑΦΕ ΑΡΚΟΥΔΑΣ-ΕΚΔΟΣΙΕΣ iWrite

Καλησπέρα οι ευχές μου  σε όλους είναι : Να ονειρεύονται,να βάζουν στοχους και να τολμούν για να τους πετύχουν!!!

Καφέ αρκούδα από Τα Χριστούγεννα της καφέ αρκούδας.

Μια καφέ αρκούδα αποφασίζει να κάνει ένα µεγάλο ταξίδι ως τον Βόρειο Πόλο για να γνωρίσει τις ξαδέλφες της, τις άσπρες αρκούδες. Υπόσχεται στους γονείς της ότι τα Χριστούγεννα θα τα γιορτάσουν µαζί. Στο ταξίδι της τη συντροφεύουν ένας λαγός και µια αραχνούλα.
Θα καταφέρουν να φτάσουν στον προορισµό τους; Άραγε η καφέ αρκούδα θα µπορέσει να κρατήσει την υπόσχεση που έχει δώσει στους γονείς της;
Μια ιστορία για τη σπουδαιότητα της επίτευξης των στόχων, τη φιλία, την οικογένεια και την τόλµη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου