Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΔΑΝΑΗ ΙΜΠΡΑΧΗΜ-Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Γεννήθηκα στην γη της ανατολής, όπου το φως είναι πιο λαμπερό από κάθε άλλη σημείο του κόσμου. Από μικρός μοιραζόμουν ψωμί κι αλάτι με άντρες που μιλούσαν άλλη γλώσσα και λάτρευαν διαφορετικούς θεούς. Μεγαλώνοντας ακολούθησα αντίθετη πορεία από αυτή που ονειρευόταν ο πατέρας μου για μένα και χάραξα την δική μου. Δάκρυσα, μάτωσα, στερήθηκα και πόνεσα αλλά πέτυχα τον ύψιστο στόχο μου. Άλλοι με αγαπούν κι άλλοι με μισούν. Άλλοι ξέρουν μόνο το όνομα μου κι άλλοι όλη την αλήθεια μου. Κάποια στιγμή θα είμαι κι εγώ μια ανάμνηση, μία κιτρινισμένη σελίδα στην ιστορία. Κάποιοι θα αμαυρώσουν την φήμη μου κι άλλοι θα με τιμούν. Όμως θέλω όλοι τους να θυμούνται ένα πράγμα: Δεν σταματώ να μοιράζομαι ψωμί κι αλάτι με άντρες που μιλούν άλλη γλώσσα και λατρεύουν διαφορετικούς θεούς.
Χρόνια πολλά με αγάπη, σεβασμό και ελπίδα για έναν κόσμο στον οποίο θα λάμπει ο ήλιος της αδερφοσύνης. -Μωαβίας ο Α' των Ομεϋαδών.

Βρισκόμαστε στο έτος 674 μ.Χ. Τα πλοία του χαλίφη Μωαβία Α΄ έχουν περικυκλώσει την Κωνσταντινούπολη και απειλούν να την πολιορκήσουν. Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Δ΄ χρειάζεται χρήματα για να εξασφαλίσει την επιτυχημένη άμυνα της πόλης, γι’ αυτό και δίνει μια σημαντική αποστολή στον έμπιστό του, στρατιώτη Αστέριο. Εκείνος κι ο εκ γενετής μουγκός του ξάδερφος, ταξιδεύουν στην αραβοκρατούμενη, πλέον, Δαμασκό, για να επιστρέψουν στον αυτοκράτορά τους έναν θησαυρό. Σύμμαχός τους στη δύσκολη αυτή αποστολή γίνεται η κόρη του χαλίφη, Ααζίν, μια νεαρή κοπέλα με υψηλές γνώσεις και ικανότητες. Η αποστολή τους θα γίνει ακόμα πιο δύσκολη μόλις μπουν στον δρόμο τους φαντάσματα του παρελθόντος. Οι ανίδεοι Ρωμαίοι θα μάθουν με αιματηρό τρόπο την πραγματική ιστορία της δυναστείας των Ομεϋαδών και θα κληθούν να προστατέψουν τη σουλτάνα Ααζίν από θανάσιμους εχθρούς.
Όλοι τους, μουσουλμάνοι και χριστιανοί, θα χρειαστεί να διασχίσουν δύσβατα μονοπάτια για να επιβιώσουν από κάθε δοκιμασία που μπαίνει στο διάβα τους. Σύντροφοί τους αξίες κι ιδανικά, αλλά και μια θεϊκή βοήθεια. Στο τέλος θα καταφέρει ο καθένας τους να βρει τον δικό του θησαυρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου