Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΜΤΣΙΟΣ-ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΕΠΛΟ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL


Το 2018 ήταν μια δύσκολη χρονιά για μένα. Το καλοκαίρι βρέθηκα με αμνησία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, προσπαθώντας να ανακαλύψω ποιος είμαι, ή, αν προτιμάτε, τι είμαι. Δεν ήξερα καν αν ήμουν τρομοκράτης ή πληρωμένος δολοφόνος… Κάθε μου μέρα ήταν και από ένας καινούργιος εφιάλτης.
Κι όμως, το τέλος της χρονιάς με βρήκε πίσω στη Ρώμη, όπου και κατοικώ μόνιμα, να είμαι υγιής και σιγά σιγά να ξαναχτίζω τη ζωή μου. Ή έστω να προσπαθώ… Αλλά, τελικά, αυτό είναι που έχει σημασία. Η προσπάθεια. Αυτό πρέπει να θυμάστε κι εσείς. Όσα προβλήματα και να έχετε, το σημαντικότερο για να τα επιλύσετε είναι να κάνετε το πρώτο βήμα.
Και ίσως η περίοδος αυτή να είναι η καλύτερη για να βάλετε μπροστά!
Σας εύχομαι όλους καλά Χριστούγεννα και ένα πολύ ευτυχισμένο 2019. Σκοπεύω να επισκεφτώ ξανά σύντομα την Ελλάδα οπότε ίσως να βρεθούμε από κοντά!
 Οι ιδιαίτερες αυτές ευχές αυτές έρχονται από τον Λούκα, πρωταγωνιστή του βιβλίου “Σκοτεινό Πέπλο” Εκδόσεις BELL 2018

Θύμα ή θύτης; Κυνηγός ή κυνηγημένος; Σωτήρας ή τρομοκράτης;

Μια τρομοκρατική επίθεση στην καρδιά της Θεσσαλονίκης αφήνει τον Λούκα αιμόφυρτο και αναίσθητο. Λίγες ώρες αργότερα ένας άντρας τον επισκέπτεται στο νοσοκομείο όπου διακομίστηκε και του λέει ότι πρέπει να φύγουν από εκεί το συντομότερο γιατί κινδυνεύουν θανάσιμα. 

Ο Λούκα δεν ξέρει το λόγο. Δεν ξέρει το παραμικρό. Ένα από τα χτυπήματα του έχει προκαλέσει αμνησία. Αποφασίζει να πιστέψει τον άγνωστο… και το ανελέητο κυνηγητό ξεκινά. Δεν ξέρει καν αν είναι θύτης ή θύμα. Αν μάχεται για το κοινό καλό. Αν είναι δολοφόνος. Αν είναι τρομοκράτης. Και η μυστηριώδης, σαγηνευτική γυναίκα που θα βρεθεί στο πλευρό του; Είναι φίλος ή εχθρός; Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ζωές εκατοντάδων ανυποψίαστων ανθρώπων διατρέχουν θανάσιμο κίνδυνο. 

Όμως τα πάντα στο μυαλό του έχουν καλυφθεί από ένα σκοτεινό πέπλο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου