Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΜΟΥΤΟΣ-ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΑΤΩΝ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


«Χάος, φίλε μου. Τριάντα άτομα θα κάνουν κατάληψη στο σαλόνι μου και τρώνε το φαγητό μου. Τα παιδιά μου θα κάνουν διαγωνισμό για το πιο θα σπάσει τα περισσότερα πράγματα. Τα σκυλιά θα βρίσκεται κάτω από το τραπέζι σε ημιλιπόθυμη κατάσταση από το πολύ φαί. Η μάνα μου θα έχει φωνάξει όλες τις φίλες της, και φυσικά τις κόρες τους, για να μου κάνει προξενιό και να με παντρέψει τρίτη φορά, λες και δύο δεν ήταν αρκετές. Και τέλος ο πατέρας μου θα μαλώνει με τον αλκοολικό θείο μου που ας το παραδεχτούμε είναι ρατσιστής του κερατά, όσο η αδερφή μου θα μας κάνει μαύρη τη ψυχή, θυμίζοντας μας πόσο τυχεροί είμαστε που εμείς έχουμε κάτι να φάμε ενώ άλλοι όχι. Χάος δε λέγεται αυτό;» Γκρίνιαξε ο Πέηλ.
«Στα χωριό το λέμε Χριστούγεννα.» Απάντησε γελώντας ο Μόλαλχ. «Δηλαδή δεν θα πας;»
«Να σου πω κάτι; Δεν θα το έχανα με τίποτα.» Έριξε μερικά νομίσματα στο καλαθάκι που είχε στηθεί για τον έρανο υπέρ των απόρων και φόρεσε το παλτό του. «Αν δε σε τρομάζουν όλα αυτά και αντέχεις τους στολισμούς που προκαλούν επιληψία, είσαι καλεσμένος. Τι τριάντα αδέσποτοι, τι τριάντα ένας…»
Χρόνια πολλά!
Σταύρος Μαμούτος – Σκοτώνοντας το παιδί των καταρρακτών

Ένας άνθρωπος κάποιου νέου θεού ζητά βοήθεια. Το κορίτσι που κουβαλά μαζί του πρέπει να φυγαδευτεί. Οι βετεράνοι της μοναδικής δημοκρατίας προσπαθούν να αποτάξουν από πάνω τους το αιματηρό παρελθόν τους, ο κόσμος όμως είναι έτοιμος να εκραγεί για ακόμα μια φορά. Όλοι μαζί πρέπει να ισορροπήσουν μεταξύ του χθες και του σήμερα, να αντιμετωπίσουν τους προσωπικούς τους δαίμονες, να μάθουν την αλήθεια που τους δημιούργησε, και να γνωρίσουν παλιούς και καινούργιους φόβους πλασμένους από τη ποιο νοσηρή φαντασία.

Ποιος απειλεί τη πρώτη δημοκρατία αυτού του κόσμου προτού καν αυτή γεννηθεί; Ποιοι εμπορεύονται ανθρώπινες ζωές και ποιοι είναι αυτοί που διεκδικούν την εξουσία;
Για να προστατεύσουν αυτά που αγαπάνε πρέπει να ταξιδέψουν εκεί που οι θρησκείες μεταλλάσσονται, οι γλώσσες σμίγουν, η ιστορία ξεχνιέται και διαστρεβλώνεται και το μόνο σταθερό είναι ο τρόμος για το άγνωστο αύριο. Έτσι θα ξεπλέξουν ένα κουβάρι από ψέματα, συνωμοσίες, δεισιδαιμονίες, και υλοποιημένους εφιάλτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου