Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

ΜΑΝΘΟΣ ΣΚΑΡΓΙΩΤΗΣ-ΟΥΜΠΟΥΝΤΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ



Για τις γιορτές μια ευχή-παράκληση στέλνει ο Δημήτρης Τσαφέντας, ένας από τους ήρωες του νέου μυθιστορήματος μου, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο με τίτλο «Ουμπούντου» από τη Διόπτρα. Πρόκειται για τον παρεξηγημένο Έλληνα που γεννήθηκε στη Μοζαμβίκη το 1918 από πατέρα Κρητικό και ντόπια μάνα και πρώτος σηματοδότησε τον αγώνα εναντίον του απαρτχάιντ. Πέθανε ξεχασμένος στις φυλακές της Νότιας Αφρικής το 1999.

«Κάντε μια γωνίτσα στην καρδιά σας για να ζεσταθεί και ο μαύρος Χριστός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου