Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 13 Απριλίου 2021

ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΦΑΠΛΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ


ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΦΑΠΛΩΜΑΤΑ

για το "ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ"

από τις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.








Το βιβλίο αυτό ξεκίνησα να το γράφω σε μια εποχή μεγάλης μοναξιάς, κι έτσι η Μαρίνα- η κεντρική ηρωίδα- έγινε ξαφνικά η φίλη μου. Άρχισα να σκαρώνω την ιστορία της στο μυαλό μου όσο άλλαζα πάνες και κοίμιζα το πρώτο μου μωρό. Όποτε έβρισκα χρόνο, έγραφα στο κομπιούτερ όλα όσα είχα σκεφτεί. Κι όλο έρχονταν νέοι ήρωες να με συναντήσουν στο μυαλό μου και να πάνε την ιστορία ένα βήμα παρακάτω. Κάποια στιγμή, λοιπόν, μόλις οι συνθήκες έγιναν πιο κατάλληλες αποφάσισα να καθίσω, να πιάσω την ιστορία από την αρχή και να την ολοκληρώσω.

Και τότε ξεκίνησε ένα όμορφο ταξίδι για μένα, γεμάτο συναισθήματα. Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή όταν έφτασα στο ΤΕΛΟΣ του βιβλίου, τη χαρά και τη λύπη που ένιωσα. Χαρά που τα είχα καταφέρει και λύπη που έπρεπε να πω «αντίο». Στην Μαρίνα, την ηρωίδα που διάλεξα για να της δώσω «ζωή». Μια νέα γυναίκα, φιλόδοξη και δυναμική, και πέρα μα πέρα αληθινή. Αυτός ήταν και ο στόχος μου να φτιάξω μια ιστορία που να μοιάζει αληθινή, με διαλόγους που όλοι κάνουμε στην καθημερινότητά μας, με τα πάνω και τα κάτω της ζωής. Τα μικρά και τα μεγάλα.

 

Η Μαρίνα αγαπάει τη δουλειά της, τους φίλους της, την οικογένειά της. Και τον Πέτρο. Τουλάχιστον στην αρχή… Μέχρι που μια ανατροπή θα τα αλλάξει όλα. Η ηρωίδα μου μέσα σε αυτές τις 408 σελίδες, θα ζήσει πολλά, θα μάθει να βάζει όρια στις σκέψεις και στις πράξεις των άλλων, αλλά και στις δικές της. Θα εκτιμήσει αλλιώς τη ζωή. Θα τα βρει με τον εαυτό της. Αφού πρώτα τον χάσει για λίγο. Σε όλο αυτό το ταξίδι οι δύο καλύτεροι φίλοι της, θα είναι δίπλα της. Μαζί και η οικογένειά της. Με αρκετές συγκρούσεις, μα με βασικό πυλώνα την αγάπη. Και ύστερα από διάφορες περιπέτειες, θα έρθει το πολυπόθητο happy end… ή όπως το θέτει καλύτερα η Μαρίνα: η στιγμή που «επιτέλους οι πλανήτες είχαν μπει στην πιο ευνοϊκή τροχιά τους».

 

Απόσπασμα:

«Κανείς δεν μπορεί να αποφασίσει για σένα. Εσύ είσαι ο αρχηγός της ζωής σου. Ό,τι και να σου λέμε οι υπόλοιποι. Το μόνο που σου ζητώ είναι να αφήνεις το μυαλό σου να συμβουλεύει την καρδιά. Αυτή είναι η μόνη σοφία που θέλω να μοιραστώ μαζί σου».


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ

Η Μαρίνα εργάζεται ως διοργανώτρια εκδηλώσεων σε μια καταξιωμένη εταιρεία και νιώθει ερωτευμένη με τη δουλειά της, παρά την απαιτητική διευθύντρια που της δυσκολεύει τη ζωή.

Αδιόρθωτα ακατάστατη, αυθόρμητη, δυναμική και single, παρέα με τους δύο καλύτερούς της φίλους –τον Μάνο και την Ντέπη– δουλεύουν, ερωτεύονται, απογοητεύονται, μα πάντα στηρίζουν ο ένας τον άλλον.

Η μεγάλη της αδελφή, που ζει στο εξωτερικό, είναι πάντα παρούσα μέσω των emails που ανταλλάσσουν, και οι γονείς της, ακλόνητες σταθερές, ακόμα κι όταν οι απόψεις τους συγκρούονται.

Σε έναν γάμο που έχει αναλάβει να διοργανώσει, η Μαρίνα γνωρίζει τον Πέτρο.

Έναν επιτυχημένο γιατρό που την ερωτεύεται με την πρώτη ματιά και τη διεκ­δικεί.

Μοιάζει να είναι ο «κύριος τέλειος». Είναι όμως στ’ αλήθεια;

Και τι ρόλο θα παίξουν στη ζωή της ένα μικρό κανίς, η κουτσομπόλα της γειτονιάς, ένα κοριτσάκι και ένας γοητευτικός αρχιτέκτονας;

Ένα ρομαντικό μυθιστόρημα για τις δεύτερες σκέψεις μπροστά σε κάθε νέο ξεκίνημα.



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασα Οικονομικά και στη συνέχεια δούλεψα στην Ελληνική Τράπεζα για 6 χρόνια.

Μέχρι που ένα καλοκαίρι -χωρίς δεύτερη σκέψη- άφησα τα πάντα πίσω μου και ακολούθησα τον έρωτα της ζωής μου στο εξωτερικό. Κι έτσι, τα τελευταία 11 χρόνια ζω στο Άμστερνταμ, με τον Δαμιανό και τις 2 κόρες μας.

Μου αρέσει να διαβάζω και να γράφω, αγαπώ τη γιόγκα, τα φυτά και τη μουσική. Και περισσότερο από όλα τα ταξίδια.  

Μου λείπει πολύ η πόλη μου, οι άνθρωποι που άφησα πίσω, η γαλάζια θάλασσα και ο ήλιος. Το «Χωρίς Δεύτερη Σκέψη» είναι το πρώτο μου βιβλίο, όμως σίγουρα όχι το τελευταίο… 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου