Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ-ΕΛΕΝΑ ΠΙΠΕΡΙΔΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


Αγαπητέ μου αναγνώστη,
σου γράφω για να μοιραστώ μαζί σου τα καλά μου νέα. Μόλις τελείωσα το νέο μου μυθιστόρημα και οι Εκδόσεις Πνοή δέχθηκαν να το εκδώσουν. Ονομάζεται «Οι μέρες της πεταλούδας». Η χαρά μου είναι μεγάλη και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σου. Αν με ρωτήσεις για τον τίτλο θα σου υπενθυμίσω πως κάποτε στην πόλη μου είχε πλημμυρίσει ο τόπος από πεταλούδες. Ήταν ένα θαυμάσιο φαινόμενο που όμως είχε αντιμετωπιστεί με μεγάλη δυσφορία από πολύ κόσμο. Έτσι πιάστηκα από αυτό και έγινε ο κεντρικός άξονας του βιβλίου -η χαμένη μας αθωότητα και η απαξίωση της καλοσύνης ως γνώρισμα του ανθρώπου-. Θυμάσαι για εκείνη την σκηνή που σου είχα πει με εκείνον τον άνδρα με σύνδρομο Down που με είχε συγκλονίσει; Που μου φάνηκε πως ήταν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου; Λοιπόν αυτός αποφάσισα να είναι ο κεντρικός μου ήρωας κι αυτός μέσα στο βιβλίο βιώνει τις πιο δραματικές καταστάσεις που μπορείς να φανταστείς. Με συνοδοιπόρο του μία άγνωστη αρχικά γυναίκα θα καταφέρει να δείξει την δύναμη της αγάπης απέναντι ακόμη και στην πιο σκληρή ψυχή. Ο ένας γίνεται ο ήρωας του άλλου. Και στο τέλος, αφού όλοι θα τους έχουν πολεμήσει, αυτοί θα νικήσουν. Παραπάνω δεν θα σου πω γιατί θέλω να το διαβάσεις ο ίδιος και να μου πεις την γνώμη σου. Θα σε κρατήσω σε αγωνία. Όμως θα χαρώ να το πάρεις στα χέρια σου γιατί θα διαβάσεις ένα βιβλίο γεμάτο ανατροπές και πλοκή που εξελίσσεται συνεχώς σε μία λυτρωτική κορύφωση. Έπειτα πιστεύω πως θα αναγνωρίσεις σε αυτό βαθιά μηνύματα και ουσιαστικό περιεχόμενο.
Δεν σου έγραψα τόσο καιρό γιατί δούλευα πυρετωδώς. Ήμουν χαμένη στα κόμματα, στις άνω και κάτω τελείες και στην επιλογή του καλύτερου επιθέτου και ρήματος. Ήταν το πιο ουσιαστικό ταξίδι της ζωής μου έως τώρα. Ξέρεις τα πιο ωραία ταξίδια είναι αυτά που δεν έχουν τέλος μα μήτε αρχικό προορισμό. Είναι αυτά που θέλεις να μοιραστείς έπειτα με όλους. Τώρα το βιβλίο μου τελείωσε και το πιο ωραίο ταξίδι αρχίζει τώρα και ξεκινά με αυτές τις λέξεις:
«Η αγάπη δεν δημιουργείται ούτε καταστρέφεται. Η αγάπη μόνο μετατρέπεται».
Γιατί τίποτα δεν είμαστε κι ούτε θα γίνουμε δίχως αυτήν.
Αγαπητέ μου αναγνώστη,
σου στέλνω τους χαιρετισμούς μου και τώρα που έχω πια ελεύθερο χρόνο θα χαρώ να βρισκόμαστε συχνά και να μοιραζόμαστε την κοινή μας αγάπη για το βιβλίο.
Με αγάπη, η φίλη σου Έλενα.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ
Αν προσπαθούσαμε μια μέρα να εξαφανίσουμε την αγάπη από τη Γη, είναι πιο πιθανό να κέρδιζε εκείνη κι όχι εμείς. Θα έμενε ριζωμένη στις καρδιές των ανθρώπων, κι αυτό είναι ένα μυστικό που γνωρίζουν καλά μόνο δύο. Η τυχαία γνωριμία τους θα γίνει η αφορμή για μια σειρά από γεγονότα που θα ανατρέψουν τις ζωές τους. Η Κατερίνα, μια γυναίκα μοναχική και καταπιεσμένη, αποφασίζει έστω κι αργά στη ζωή της να διεκδικήσει ό,τι δεν της δόθηκε ποτέ. Σ’ αυτή τη διαδρομή γίνεται συνοδοιπόρος και αιώνιος φίλος της ο Παναγιώτης, ένας νεαρός άνδρας με σύνδρομο Down. Αντιμετωπίζουν μαζί τις ιδιαιτερότητές τους και εξελίσσονται μέσα από ένα διάφανο πρίσμα αγάπης και συμπαράστασης. Θα βρουν τους ανθρώπους απέναντί τους, όμως θα ανακαλύψουν μόνοι τους τον δρόμο που θα φέρει τελικά τη λύτρωση.

Ένα μυθιστόρημα που επιχειρεί –με ευαισθησία και σεβασμό– να αναδείξει την αποδεδειγμένη ανάγκη των ανθρώπων με σύνδρομο Down για αγάπη και αποδοχή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου