Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ ΜΑΡΜΑΡΙΔΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


Έχοντας όνειρο να ασχοληθώ με τη συγγραφή και να εργαστώ στον εκδοτικό τομέα, ξεκίνησα από έφηβη να γράφω ποιήματα και μικρές ιστορίες. Με το πέρασμα του χρόνου τα ποιήματα μαζεύονταν και συγκέντρωναν αναμνήσεις, συναισθήματα, συζητήσεις με τον εαυτό μου. Έκανα αρκετές προσπάθειες να γίνουν αυτά, μια ποιητική συλλογή και εν τέλει το κατάφερα. Η πρώτη μου ποιητική συλλογή, ονομάζεται "Ψευδαισθήσεις" και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πηγή. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη και περήφανη καθώς αυτό το μικρό βιβλίο αποτελεί ένα ταξίδι σε τέσσερα από τα χρόνια της εφηβείας μου και όσα έζησα εντωμεταξύ. Αντιπροσωπεύει την αθωότητα, την προσωπική ωρίμανση και εξέλιξη με έναν ιδιαίτερο και ποιητικό τρόπο μέσα από δοκιμασίες με τον ίδιο μου τον εαυτό. Ο τίτλος του, "Ψευδαισθήσεις", αποτυπώνει το κύριο θέμα αυτών. Το πως, σε αυτή την ηλικία, μπερδεύεις, εξιδανικεύεις, ωραιοποιείς και δραματοποιείς κάποιες καταστάσεις, ενώ είναι τελείως διαφορετικές. Αναζητάς κάτι άλλο και σου εμφανίζεται κάτι διαφορετικό. Ωστόσο, όχι με την αρνητική έννοια μα με τη θετική. Μέσα από το καθετί μαθαίνεις και εν τέλει όλα σου είναι χρήσιμα. Ευελπιστώ οι αναγνώστες να το αγαπήσουν και να βρουν κάποια στοιχεία και χαρακτηριστικά με τα οποία ταυτίζονται και αυτοί. Να θέσουν ερωτήσεις στον εαυτό τους. Να δουν τα ποιήματα με τη δική τους ματιά και να τα ερμηνεύσουν μέσα από τη δική τους ζωή.


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ
Αμύθητα τα πλούτη της καρδιάς.
Σαν εμβριθές μυαλό ξενόφερτου όντος.
Διστακτικά βηματίζεις.
Μια νοσταλγία γλυκύτατη.
Να και ένας μαυροφορεμένος φόβος.
Μεγάλη ψευδαίσθηση είναι η ζωή.
Πότε την ψάχνεις στης λήθης τα παλάτια
και πότε σε κάτι αλλοτινούς υπόκοσμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου