Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑ ΖΑΧΑΡΗ-ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

Κοίταξε έξω από το παράθυρο τ' αστραπόβροντα που χάραζαν τον ουρανό. Είχε βάλει κρύο πολύ. Μόλις έκοβε η βροχή, σίγουρα θα χιόνιζε. Σε τρεις μέρες Χριστούγεννα και το σπίτι μοσχομύριζε από τα τσουρέκια, τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες.
Από τη Μαρία μου, την Έφη μου και τον Άρη μου, ήρωες του βιβλίου μου Τέσσερις εποχές, εκδόσεις Όστρια, τις καλύτερες και πιο θερμές ευχές για την καινούργια χρονιά!

ΑΝΑ ΖΑΧΑΡΗ


Καλοκαίρι του 1920-30. Εποχή δημιουργίας. Φθινόπωρο του 1930-40. Εποχή κάμψης, πότε κλαίει πότε γελάει, προοίμιο του χειμώνα που θα ακολουθήσει. Χειμώνας 1940 με όλα τα επακόλουθα του πολέμου που έπληξαν τους ανθρώπους αυτή τη δεκαετία. Άνοιξη του 1950-60. Εποχή αναδημιουργίας που προετοιμάζει για το μέστωμα του καλοκαιριού την επόμενη γενιά. Μια γενιά που ανασυντάσσεται και μέσα από τη δουλειά, αλλά και τις σχέσεις, τη φιλία, τον έρωτα, το γάμο, θα φέρει με τη σειρά της μια νέα εποχή σε ένα καινούργιο κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου