Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΔΑΡΑΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

Καλές γιορτές σας εύχομαι με σκέψεις μου για αυτόν τον μήνα των γιορτών Ας στολίσουμε την ψυχή μας Με αγάπη Με ελπίδα Με συμπόνια Αγκαλιάστε και φιλήστε αυτούς που αγαπάτε και < όχι μόνο > Στο < όχι μόνο > κρύβεται η πραγματική αγάπη Σας φιλώ
Ο Δεκέμβρης 10/12/2015 Σ.Π
Θέλω έναν Δεκέμβρη ανόητο Ένα Δεκέμβρη που να πιστεύει ότι αξίζουμε τις γιορτές του 'Ένα Δεκέμβρη που να πιστεύει ότι αξίζουμε την ευλογία του Ένα Δεκέμβρη που να πιστεύει ότι πρέπει να μας δωρίσει την ευτυχία των ημερών του Ένα Δεκέμβρη που να πιστεύει ότι αξίζουμε την αγάπη του
Ένα Δεκέμβρη τόσο ανόητο που ενώ σκοτώνουμε την κάθε του μέρα πιστεύει ότι είναι ατελείωτος και μας συγχωρεί
Να δεις που θα θέλει να ξανά γεννηθεί η λύτρωση μας στις μέρες του πιστεύοντας ότι το αξίζουμε
Θέλω να είμαι τόσο ανόητος που να πιστεύω ότι θα γίνουν όλα αυτά
Εγώ και αυτός ανόητοι.
Σπύρος Ποδαράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου