Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΡΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ-ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΔΕΝ ΣΤΕΓΝΩΣΑΝ ΠΟΤΕ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΑΤΙ

«Δεν τον είχα δει ποτέ στη ζωή μου, μόνο μέσα από δύο φωτογραφίες και κάποτε μια μικρή κάμερα από το διαδίκτυο, όμως ακόμη κι έτσι αισθανόμουν κάθε ώρα και κάθε λεπτό την ψυχή του κοντά μου, την ανάσα του να με χαϊδεύει, το βλέμμα του να με αγγίζει. Ένιωθα πως ήταν δίπλα μου κάθε στιγμή, με τη ψυχή του, με το κορμί του, με όλο του το είναι και … Θεέ μου, αισθανόμουν ακόμη και το άγγιγμα των χειλιών του στα δικά μου μερικές φορές… Στο νου μου γύρεψα τη μορφή του. Όχι όπως ήταν, αφού δεν τον είχα δει ποτέ από κοντά, μα, όπως την ατένισα μέσα από φωτογραφίες, όπως την είχα σχεδιάσει η ίδια στα εσώψυχα μου…» Με λένε Αφροδίτη και έχω αγαπήσει ένα άντρα, τόσο παθιασμένα που δεν μπόρεσα ποτέ να τον ξεχάσω έστω κι αν όλοι ήταν αντίθετοι. Κυνήγησα λοιπόν τα όνειρα μου. Επέτρεψα στον εαυτό μου να αφεθεί… Γιατί πιστεύω πως η αγάπη η πραγματική δεν έχει σύνορα, δεν δεσμεύεται και δεν φυλακίζεται. Πετάει ελεύθερη και λαβώνει με τα βέλη της αυτόν που θεωρεί πως έχει την ψυχή για να μπορέσει να τη δεχτεί. Μέσα από την καρδιά μου λοιπόν σας εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να είναι για σας τα πιο όμορφα κι ο νέος χρόνος να σας φέρει όχι μόνο υγεία και ευτυχία, φως, δημιουργικότητα, αισιοδοξία, μα και ανιδιοτελή αγάπη. Γιατί μόνο με αυτή η ζωή μας αποκτά νόημα. Οπότε αγαπάτε άπλετα και αληθινά. Για πάντα.
Με όλη μου την αγάπη Αφροδίτη.
Αφροδίτη ηρωίδα του βιβλίου ''Τα δάκρυα δεν στεγνωσαν ποτε'' της κ.Μαρίας Προδρόμου που κυκλοφορεό από τις Εκδόσεις Μάτι - Mati Publications!!!
"Κάθισε να σου πω μια ιστορία. Μια ιστορία που μοιάζει με όνειρο και εφιάλτη μαζί. Μια ιστορία δική μου και δική της. Εκείνης, που κρατάω σαν φυλακτό μέσα στην καρδιά μου και που είναι πάντα μέσα στη σκέψη μου. Ακόμη και τώρα. Ναι, ακόμη και τώρα. Εκείνης που ήταν ο θάνατος και η ζωή μου μαζί".
Δύο φυλές που μισιούνται θανάσιμα. Δύο κόσμοι τελείως διαφορετικοί. Δύο άνθρωποι που μάλλον δε θα είχαν συναντηθεί ποτέ. Και όμως όταν η μοίρα αποφασίζει, όλα τα άλλα ωχριούν μπροστά της. Στην Κύπρο του 1974 δύο νέα παιδιά θα ανταμωθούν και θα ερωτευτούν. Η τραγική όμως τουρκική εισβολή και ο φριχτός πόλεμος που καταστρέφει θα αλλάξουν τα πάντα.
Αρκετά χρόνια μετά, μια άλλη ιστορία θα αρχίσει να εκτυλίσσεται. Η Αφροδίτη θα αγαπήσει παράφορα τον Γκόχαν χωρίς καν να τον έχει δει. Και όταν θα αντιληφθεί ότι τον έχει ερωτευτεί, θα είναι πια αργά για να κάνει πίσω. Έτσι, με φόντο μια πλατιά, μπλε θάλασσα και ένα πανέμορφο ελληνικό νησί, θα τον συναντήσει και θα απολαύσει την ευτυχία.
Τι θα γίνει όμως τελικά; Ο έρωτάς τους θα αντέξει τις θύελλες λησμονώντας ακόμη και τις μνήμες του παρελθόντος;
Έρωτας και πόλεμος. Αγάπη και μίσος. Σε ένα μυθιστόρημα βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα που θα σας συγκλονίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου