Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ "ΦΑΝΣΙΛΙΟ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

για το "ΦΑΝΣΙΛΙΟ"

από τις εκδόσεις ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.

Αν τρέξω πίσω στον χρόνο και φτάσω στην ηλικία του Δημοτικού σχολείου, θα με βρω σκαρφαλωμένη σε κάποιο παραμυθόδεντρο να τρώμε μούρα με τους μικρούς μου φίλους ή να τρέχουμε να βρούμε κρυμμένους θησαυρούς που θα έστηναν την πόλη που θα παίζαμε. Σε αυτή την πόλη βυθιζόμουν 2000 λεύγες κάτω από την θάλασσα και άλλες φορές κρύωνα μέσα σε ένα παλάτι εκστασιασμένη με το παγωμένο ύφος της βασίλισσας του χιονιού.             

Αν έρθω πιο μπροστά, θα με βρω παρέα με τον φιλαράκο μου τον Μέλιο να μετράμε τ’ άστρα.

 Τα πάντα για μένα μπορούσαν και μπορούν να γίνουν μια ιστορία να γράψεις ή να διηγηθείς.

 Η πόλη που γεννήθηκα η Καρδίτσα, είχε τον ουρανό που κοσκίνιζε πάνω μου μια πούδρα φαντασίας μέχρι που χωρίς να το καταλάβω κτίστηκε μέσα μου μια παραμυθού η Κίκα, που είναι η αχώριστη φίλη μου. Λίγοι την γνωρίζουν.

Αυτό το κόσκινο κάτω από τον ουρανό λοιπόν που έβλεπα μόνο εγώ, με ακολουθεί μέχρι και σήμερα. Νοιώθω τυχερή που με διάλεξε να κρατά όσα δεν θέλω στην ζωή μου και να με πασπαλίζει με τόνους φαντασίας και ανθρώπους εμπνευσμένους  με ιδέες και εμπειρίες.

  Το Φανσίλιο είναι το βασίλειο της φαντασίας που όλοι κρύβουν σε ένα συρτάρι. Είναι οι παιδικοί μας φίλοι, είναι οι μυρουδιές στο Λαμπερό χωριό και σε όποιο χωριό ή γειτονιά τρέχαμε και μας φυσούσε  αέρας σκορπίζοντας υποσχέσεις που μεγαλώνοντας γνωρίσαμε πόσο δύσκολο είναι να υλοποιηθούν.

   Ο λαβύρινθος μέσα μου κτίζει ιστορίες και εύχομαι να αγαπηθούν από μικρούς και μεγάλους που τους φύσηξε ο ίδιος άνεμος όταν ήταν παιδιά.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιώ είναι μόνο τρία. Η πένα μου, η αγαπημένη μου εικονογράφος που ζωντανεύει ότι και να σκεφτώ, Νανά Παπαδοπούλου με  τρόπο που με συγκινεί και ο εκδοτικός Υδροπλάνο που είδε πως το Φανσίλιο το οδηγεί ένας καλός άνεμος και τοποθέτησε την <<ψυχή>> μου στα βιβλιοπωλεία. Τους ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό.

    Αυτό είναι. Δεν χρειάζομαι κάτι άλλο, ούτε και οι αναγνώστες μου χρειάζονται περισσότερα από μένα πέρα από την δυνατότητα να μπορούν να το βλέπουν σε μια βιτρίνα βιβλιοπωλείου και να έχουν την δυνατότητα να το αγοράσουν.

  Όσο για το κόσκινο πάνω μου, είμαι χαρούμενη που έχει πασπαλίσει πάνω μου την δεύτερη ιστορία με τους ίδιους ήρωες από το Λαμπερό Χωριό, που θα κυκλοφορήσει το επόμενο διάστημα.


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ


«Παντού υπάρχουν θησαυροί. Κάθε τόπος έχει το Ζακόνι του», συνηθίζει να λέει ο κυρ-Νέστωρας που η σφραγίδα του είναι σε όλα τα νοικοκυριά του Λαμπερού Χωριού. Ένα λαμπερό χωριό, στο οποίο τις τελευταίες μέρες επικρατεί αναστάτωση, καθώς ομίχλη έχει σκεπάσει μία περιοχή του δάσους. Ο Πέτρος, ο γιος του κυρ-Νέστωρα, έχει ανακαλύψει εδώ και λίγες μέρες ένα πολύ καλά κρυμμένο μυστικό στην περιοχή αυτή. Η ανησυχία του ίδιου και των φίλων του και τα ψιθυριστά πηγαδάκια τους τα απογεύματα προκαλούν μεγάλη απορία στους κατοίκους του χωριού. Το ταξίδι με οδηγούς τις Φυλλιίδες για έναν τόπο που μόνο αυτές γνωρίζουν πρέπει να ξεκινήσει σύντομα. Η Ροδία και ο Μάξιμος ξέρουν πως θα μοιραστούν αυτή την περιπέτεια με τον Πέτρο. Η χώρα που ταξιδεύει είναι έτοιμη να μεταμορφωθεί σε άμαξα και να γνωρίσει στα παιδιά του Λαμπερού Χωριού έναν άλλο τόπο…αρουφούριχτο! Ένας τέτοιος τόπος είναι το Φανσίλιο…


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ
Η Βασιλική Γεωργίου ή αλλιώς Κίκα Γεωργίου, άρχισε να γράφει το «Φανσίλιο» το 2004. Δεκαπέντε χρόνια μετά, ο εκδοτικός οίκος Υδροπλάνο έβγαλε εισιτήριο χωρίς επιστροφή για τα ταξίδια του βιβλίου της. Γεννήθηκε το 1964 στην Καρδίτσα και μεγάλωσε εκεί, λίγο πιο κάτω από το Λαμπερό Χωριό. Μετά από χρόνια σπουδών πάνω στη διοίκηση επιχειρήσεων, τη διακόσμηση, τη γραφιστική, τη δημιουργική γραφή, δημιουργική σκέψη, θεατρική κούκλα, σπάνιες τεχνικές ζωγραφικής στο Μουσείο Μπενάκη, τα δύο αξιολάτρευτα παιδιά της Μυρτώ και Χρήστος, αλλά και ο υπομονετικός της καπετάν-Γιάννης, της θύμισαν πως είναι καιρός να σταματήσει να λέει παραμύθια και ήρθε ο καιρός να τα γράψει…


Η Ιωάννα Παπαδοπούλου ή αλλιώς Νανά Παπαδοπούλου γεννήθηκε το 1986 στην Αθήνα. Αφού φοίτησε σε όσα σχολεία έκαναν δεκτές τις μουτζούρες της, τελικά πτυχίο με άριστα της έδωσε η σχολή Ορνεράκη και η Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών στη Θεσσαλονίκη. Από τότε γεμίζει συνεχώς τη βαλίτσα της με εικονογραφημένα παραμύθια, κόμικς και κινούμενα σχέδια. Τα ταξίδια της είναι πολλά, αλλά για λίγο καιρό θα εργάζεται μακριά, στη χώρα του Φανσίλιο, μαζί με τον καλό της Μανωλίτο και την υπομονετική Στελλίτσα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου