Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 17 Ιουλίου 2022

ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ "ΤΖΙΡΑΣΟΛΙ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ


 ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

για το "ΤΖΙΡΑΣΟΛΙ"

από τις εκδόσεις ΕΞΗ.







Αγαπητοί αναγνώστες,

 

Επ’ ευκαιρία της κυκλοφορίας του βιβλίου μου «Τζιρασόλι, Ο δρόμος του ήλιου», θα ήθελα να σας μιλήσω γι’ αυτό το συγγραφικό ταξίδι και να σας γνωρίσω καλύτερα τους ήρωές μου και τη γραφή μου.

Αρχικά, να πω ότι δεν είμαι από τους ανθρώπους που από μικρή ηλικία έγραφαν και γέμιζαν τετράδια με σκέψεις και ιστορίες. Είμαι, όμως, από εκείνους που έχουν μια φαντασία που καλπάζει. Αυτό πάντα με τρόμαζε και όταν ήμουν νεότερη, προσπαθούσα να καταχωνιάζω τα αποκυήματα της φαντασίας μου σε κάποια γωνιά του μυαλού μου. Ίσως επειδή οι φανταστικοί κόσμοι που δημιουργούσα με έκαναν κατά καιρούς να χάνω την επαφή με την πραγματικότητα και αυτό ερχόταν σε αντίθεση με τον σταθερό και άκρως γήινο χαρακτήρα μου.

Η ηρωίδα μου, η Λένα, με συνάντησε κάποια περίοδο της ζωής μου που αναζητούσα εναγωνίως απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα που αφορούσαν τον «σταθερό» και «γήινο» κόσμο στον οποίο ζούσα. Ήρθε εντελώς απρόσμενα κι ενώ στην αρχή σάστισα με την εμφάνισή της, μετέπειτα κατάλαβα ότι για κάποιο λόγο είχε μπει στη ζωή μου και αφέθηκα να τον ανακαλύψω. Εκ των υστέρων, συνειδητοποίησα ότι καλά έκανα και αφέθηκα.

            Με πήρε από το χέρι και ταξιδέψαμε στην Τοσκάνη, τη γεμάτη χρώματα και αρώματα. Θα με ρωτήσετε: «Γιατί στην Τοσκάνη κι όχι αλλού;». Κάτι μέσα μου μού έλεγε ότι η συγκεκριμένη γυναίκα μονάχα στην Τοσκάνη θα μπορούσε να βρει τον δρόμο της. Έναν δρόμο που θα την οδηγούσε από μια καλά τακτοποιημένη ζωή στο άγνωστο. Έτσι, λοιπόν, άκουσα το ένστικτό μου και της έβγαλα εισιτήριο για εκεί.

            Η Λένα αφήνεται να φτιάξει μια νέα ζωή στην ιταλική ύπαιθρο περιτριγυρισμένη από ανθρώπους τόσο ίδιους με εκείνη αλλά και τόσο διαφορετικούς. Προσπαθεί ν’ ανακαλύψει τον σκοπό της ζωής της, να νικήσει τους φόβους της, να κάνει όνειρα, να ξεφύγει από όσα τη φυλάκιζαν μέχρι εκείνη τη στιγμή. Τα μυστικά, ο έρωτας, το πεπρωμένο είναι πάντα παρόντα σε αυτό το ταξίδι, μα αυτό που πραγματικά θέλει να δείξει η ιστορία της και η διαδρομή της Λένας είναι ότι μια γυναίκα μπορεί να τολμήσει, να πέσει στα βαθιά, να παλέψει για όσα υπερασπίζεται και συνάμα να είναι ευαίσθητη και ν’ αποζητά την αγκαλιά και την ασφάλεια ενός αντρικού χεριού.

Οι ήρωες που πλαισιώνουν τη Λένα δεν είναι φτιαγμένοι για να αναδείξουν την ίδια και να στήσουν τον χαρακτήρα της ως κεντρική ηρωίδα, αλλά έχουν υπόσταση και λόγο ύπαρξης μέσα στην ιστορία. Κάθε ένας από αυτούς αποτελεί ένα κομμάτι του εαυτού μου, όπως και η Λένα, θέλοντας προφανώς να δείξουν την πολυπλοκότητα και το πολύπλευρο της ζωής αλλά κι έμενα της ίδιας.  Κάθε ένας γράφει τη δική του διαδρομή στην ιστορία της ζωής που μπορεί τελικά να είναι παρόμοια για όλους μας.

            Το αίσθημα πληρότητας που νιώθω ως δημιουργός αυτού του βιβλίου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις εκδόσεις Έξη που με αγκάλιασαν με ενθουσιασμό κι έκαναν τη συνεργασία μας και την έκδοση του «Τζιρασόλι» ένα όμορφο δημιουργικό ταξίδι. Τόσο ο εκδοτικός οίκος, που έχω την τιμή πλέον να είμαι μέρος του, όσο κι εγώ έχουμε σκοπό να φέρουμε στον αναγνώστη ιστορίες που έχουν κάτι να μεταφέρουν, κάτι να πουν. Το μήνυμα του «Τζιρασόλι» μετουσιώνεται στο εξής: «Στη ζωή μην ψάξεις ποτέ για τα πολλά. Αν θέλει η ζωή να σε κάνει πλούσια, θα στα φέρει από μόνη της. Εσύ να νοιάζεσαι μονάχα για την ψυχή σου».

            Εύχομαι να ευχαριστηθείτε το «ταξίδι» όσο το ευχαριστήθηκα κι εγώ γράφοντάς το!

 

Μαρία Βασιλειάδου   


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ

«Έριξε το βλέμμα της στον ορίζοντα, πήρε μια βαθιά ανάσα και ένιωσε ότι τίποτα απ’ όλα αυτά που συνέβησαν τις τελευταίες μέρες δεν ήταν μέρος της ζωής της».

Είναι κάποιες ιστορίες που, αν δεν τις ακούσεις από τους ίδιους τους ήρωες, νομίζεις ότι είναι αποκύημα φαντασίας, ίσως γιατί θεωρείς ότι είναι αδύνατο η ίδια η ζωή να μπερδεύει τόσο πολύ το κουβάρι για τους ανθρώπους.

Η Λένα, με οδηγό το πείσμα και το ένστικτό της, αφήνει κατά μέρος τις αμφιβολίες και τους φόβους της και εγκαταλείπει την τακτοποιημένη ζωή της. Τη στιγμή που στρέφει για τελευταία φορά το βλέμμα της στο παρελθόν, μια νέα ζωή ξεκινά για εκείνη σε ένα κτήμα γεμάτο ηλίανθους στην Τοσκάνη.

Άραγε αποφάσισε σωστά; Άγνωστη σε άγνωστο τόπο κάνοντας ένα βήμα μετέωρο, χωρίς καμία σιγουριά και καμία εμπειρία.

Ο Αντόνιο με την ορμή και το χαμόγελό του θα της δείξει το αναπάντεχο της ζωής. Η Ρενάτα, η Εναρέτα και ο Μαρτσέλο θα φωτίσουν ξανά τον δρόμο της. Ο Αμαντέο μέσα από το άγνωστο και δαιδαλώδες παρελθόν του θα ταράξει την καθημερινότητά της και θα ξυπνήσει συναισθήματα που έκρυβε βαθιά μέσα της.

Μέσα από αρώματα και γεύσεις η Λένα θα ανακαλύψει τι τους ενώνει και θα βρεθεί αντιμέτωπη με πτυχές του εαυτού της που κρατά για χρόνια πεισματικά φυλακισμένες, κοιτώντας κατάματα για πρώτη φορά τη δύναμη της αγάπης.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Μαρία Βασιλειάδου είναι το πρώτο παιδί μιας Ρωμιάς της Πόλης εκ καταγωγής και ενός Σαμοθρακίτη εκ γέννησης. Σπούδασε στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στον τομέα της Διδακτικής. Η αγάπη της για τη λογοτεχνία την οδήγησε στη συγγραφή μυθιστορημάτων με κύριο θέμα τη γυναικεία ψυχοσύνθεση και τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία του χθες και του σήμερα. Εργάζεται ως μεταφράστρια και επιμελήτρια λογοτεχνικών κειμένων και στον ελεύθερο χρόνο της κάνει βιβλιοκριτικές, βιβλιοπαρουσιάσεις και αρθρογραφεί σε λογοτεχνικούς ιστότοπους. Τα τελευταία χρόνια είναι μόνιμη κάτοικος Κύπρου μαζί με τον σύζυγό και την κόρη της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου