Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ "Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ


 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΥ

για το "Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ"

από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ.








Η αλήθεια είναι ότι έγραφα από πολύ μικρή. Ποιηματάκια κυρίως και μικρές ιστορίες, που ονειρευόμουν να γίνουν μια μέρα μεγάλες και να ονομάζονται μυθιστορήματα. Κι ενώ παιδευόμουν να βρω την απάντηση στο θεμελιώδες ερώτημα «Συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι;», σαν την ηρωίδα της Άλκης Ζέη στο Καπλάνι της βιτρίνας, τα χρόνια κυλούσαν γρήγορα κι ούτε κατάλαβα πώς μεγάλωσα, ανάμεσα σε παιχνίδια, φίλους, χαρτιά, βιβλία, ιδέες, ιστορίες χωρίς αρχή ή χωρίς τέλος…

Η αλήθεια είναι επίσης ότι δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα γίνω νηπιαγωγός. Αναζητώντας ευφάνταστους τρόπους για να εξηγήσω της ζωής τα μυστήρια στους μαθητές μου, έγραψα, λοιπόν, την πρώτη μου ιστορία για παιδιά. Έχουν περάσει κιόλας 16 χρόνια από την έκδοση του πρώτου μου λογοτεχνικού βιβλίου με τίτλο Η κυρά Δημοκρατία (εκδόσεις Κέδρος) και το ταξίδι συνεχίζεται. Η καθημερινότητά μου στο νηπιαγωγείο είναι σίγουρα μια πηγή έμπνευσης. Αυτή την καθημερινότητα θέλησα να αποτυπώσω στη σειρά ΖΗΤΩ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ. Το 1ο Νηπιαγωγείο Αστερούπολης άνοιξε τις πόρτες του πριν από λίγο καιρό και τα νηπιαγωγάκια του ξεκίνησαν να μας αφηγούνται τις ιστορίες τους με πολύ κέφι. Ιστορίες που γράφω με πολλή αγάπη, αρκετό χιούμορ και λίγη φαντασία, γιατί οι ήρωές τους είναι σχεδόν αληθινοί. Παιδάκια με ανησυχίες, απορίες, περιέργεια, παιδάκια που κάνουν ζαβολιές, έχουν πρωτότυπες ιδέες, παιδάκια σαν αυτά που έχω στην τάξη μου και που συναντάμε σε κάθε νηπιαγωγείο. Θα ήθελα οι μικροί αναγνώστες να ταυτιστούν μαζί τους και να τα αγαπήσουν. Να περιμένουν ανυπόμονα να διαβάσουν την επόμενη διασκεδαστική ιστορία τους.

Στους μικρούς μου ήρωες έδωσα ονόματα παλιών μαθητών μου ή παιδιών που γνωρίζω κι αγαπώ πολύ. Καθένας έχει και μια διαφορετική ιστορία να αφηγηθεί. Η  Μελίνα που αγαπάει πολύ τα ζώα κι είχε μια ψείρα για κατοικίδιο. Η Σοφία που πιστεύει ότι η δασκάλα της όλα τα μπορεί. Κι ο Ερρίκος που… οχ! αυτό δεν θα το μαρτυρήσω, θα το ανακαλύψετε σύντομα στο επόμενο βιβλίο της σειράς. Αυτό που θα πω όμως είναι πως η πιο μεγάλη μου χαρά είναι που η Χρύσα Σπυρίδωνος εικονογραφεί τα βιβλία μου, με υπέροχα χρώματα και πολλή φαντασία. Και όσο γράφω κι εκείνη ζωγραφίζει τόσο πιο πολύ φίλες γινόμαστε!

Εύχομαι όλα τα παιδιά να περνούν όμορφα στο σχολείο και η κάθε μέρα να είναι δημιουργική, φωτεινή, μοναδική, γεμάτη ανακαλύψεις, χαρά και παιχνίδι! Γιατί όλα τα παιδιά είναι αστέρια, όπως και τα παιδάκια μου στο 1ο Νηπιαγωγείο Αστερούπολης!


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ


Η δασκάλα της Σοφίας όλα τα μπορεί!
Να φροντίζει τα παιδάκια, να παίζει κουκλοθέατρο, να ζωγραφίζει υπέροχα, να κάνει πειράματα,
να σφραγίζει μια στοίβα χαρτιά και τόσα άλλα πράγματα! Μήπως δεν είναι μια… σκέτη δασκάλα, αλλά μια νεράιδα που διάλεξε να ζήσει στον μαγικό κόσμο του νηπιαγωγείου;

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Κωνσταντίνα Αρμενιάκου γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1973, όπου και ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές. Είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και του Τμήματος Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου της Τουλούζης στη Γαλλία.

Έχει εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση ως νηπιαγωγός και στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών (Παράρτημα Κέρκυρας) ως καθηγήτρια της Γαλλικής γλώσσας. Υπήρξε υπεύθυνη της Παιδικής Βιβλιοθήκης ΧΕΝ και Δήμου Κερκυραίων για 3 χρόνια, όπου υλοποίησε προγράμματα αυτοφροντίδας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με παιδιά σχολικής ηλικίας. Από το 2001 υπηρετεί ως νηπιαγωγός σε δημόσια νηπιαγωγεία του νομού Κερκύρας, όπου και ζει μόνιμα.

Έχει εκδώσει σε συνεργασία με συναδέλφους εκπαιδευτικούς μια σειρά εκπαιδευτικών βιβλίων με δραστηριότητες για εκπαιδευτικούς και παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Το 2006 κυκλοφόρησε το πρώτο της λογοτεχνικό βιβλίο για παιδιά, Η κυρά Δημοκρατία. Είναι στη λίστα του ΕΚΕΒΙ για το πρόγραμμα «Το ΕΚΕΒΙ και το παιδί – Συγγραφείς και εικονογράφοι στα σχολεία». Το 2012 βραβεύτηκε από το Υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια του Θεσμού Αριστείας και Καινοτόμων Πρακτικών για τα καινοτόμα προγράμματα που υλοποίησε με τις συναδέλφους της στο 14ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας κατά το σχολικό έτος 2011-2012.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου