Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

ΕΛΕΝΗ Κ. ΤΣΑΜΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


 ΕΛΕΝΗ Κ. ΤΣΑΜΑΔΟΥ

για το "ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"

από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.








Αγαπητές φίλες και φίλοι,

 Η κυρία Ελένη Τσαμαδού, συγγραφέας, όπως ισχυρίζεται, μου ζήτησε να τη βοηθήσω και να πω για λογαριασμό της δύο λόγια στην ιστοσελίδα http://meareseitobiblioafou.blogspot.com σχετικά με το τελευταίο της βιβλίο «Μυστικές Ιστορίες» που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Τι να κάνω δέχθηκα γιατί τη συμπαθώ και για να πω την αλήθεια αυτή τη στιγμή δεν έχω και καλύτερο να κάνω..

 Λοιπόν, για να ξεκινήσουμε σας λέω πως στο βιβλίο αυτό εγώ είμαι η πρωταγωνίστρια. Μάλιστα εγώ. Ποια είμαι εγώ; Συγνώμη  δεν σας είπα το όνομά μου. Παράλειψη! Λοιπόν, το επίσημο όνομά μου είναι «Μπαστέτ», και φυσικά είμαι γάτα. Όχι οποιαδήποτε γάτα. Μια γάτα πανάρχαια και σοφή. Σας έδωσα το επίσημο όνομά μου, εκτός όμως από αυτό έχω άλλα δύο. Σας κάνει εντύπωση; Δεν θα έπρεπε. Είναι κοινό μυστικό πως εμείς οι γάτες έχουμε τουλάχιστον τρία ονόματα. Αυτό λέει και ο ποιητής T.S.Eliot στο ποίημά του «Old Possums book of practical cats” που έγινε και μιούζικαλ με τον τίτλο « Cats». Έχουμε λοιπόν ένα καθημερινό, συνήθως σαχλό και συνηθισμένο και είναι αυτό που μας δίνετε εσείς οι άνθρωποι που σας διαλέγουμε για οικογένειά μας. Έχουμε όμως και  ένα επίσημο που δεν το πολυφανερώνουμε  και  αυτό γνωρίζουν μόνον οι πολύ στενοί φίλοι μας, που μπορεί να είναι και άνθρωποι. Εκτός όμως από αυτά τα δύο έχω και άλλο ένα τρίτο. Αυτό είναι μυστικό και δεν το φανερώνω σε κανένα. Είναι πολύ επικίνδυνο να φανερώνεις το μυστικό σου όνομα σε άλλους. Ποτέ δεν ξέρεις τι χρήση μπορεί να κάνουν και να σε βλάψουν..

 Αυτά λοιπόν ως προς το όνομά μου. Όπως σας  είπα είμαι πανάρχαια και σοφή γάτα, γι αυτό και ξέρω πολλές ιστορίες. Ιστορίες που έχουν να κάνουν με σημαντικά πρόσωπα στην Ιστορία όπου μία  γάτα έπαιξε κάποια στιγμή σημαντικό ρόλο και που η παρέμβαση μιας γάτας άλλαξε το ρου της Ιστορίας. Δεν έχετε ποτέ αναρωτηθεί «τι θα γινόταν αν..;»

 Τι θα γινόταν αν, για παράδειγμα, τον Μωϋσή, όταν μωρό στο καλαθάκι του κοντά στο ποτάμι  δεν τον έσωζε μια γάτα από ένα φίδι; Αν το φίδι είχε φάει τον Μωϋσή, θα είχε γίνει η Έξοδος των Εβραίων από την Αίγυπτο; Θα είχαμε τις «Δέκα Εντολές»; Αν πάλι η γάτα της Ωραίας  Ελένης δεν είχε μπει στο πλοίο του Πάρι θα είχε γίνει ο Τρωϊκός Πόλεμος; Αν ο Οκταβιανός Αύγουστος δεν ήταν αλλεργικός θα είχε γίνει η Κλεοπάτρα η πρώτη Ελληνίδα αυτοκράτειρα της Ρώμης;  Θα είχε συνεχίσει να γράφει ποίηση ο Πετράρχης όταν έχασε τη Λάουρα; Πως η Ζωή Παλαιολογίνα εγκατέλειψε τον Καθολικισμό και επέστρεψε στην Ορθοδοξία; Πως ένα φτωχόπαιδο έγινε Λόρδος Δήμαρχος του Λονδίνου; Πως μια Σουλτάνα βοήθησε τη Μπουμπουλίνα;  Έπαιξε σε αυτές τις ιστορίες κάποιο ρόλο μια γάτα, και ποιόν; Τι κάνουν οι γάτες στην Εθνική Τράπεζα; Και άλλες και άλλες ιστορίες και όχι μόνον για ιστορικά πρόσωπα.. Τώρα θα αναρωτηθείτε που τις βρήκε αυτές τις ιστορίες η κυρία Τσαμαδού; Δεν το μαντεύετε; Εγώ τις ψιθύρισα.. Μη σας κάνει εντύπωση πως μιλάω, ξεχνάτε τον Παπουτσωμένο Γάτο, ή το γάτο Μουρ του κ. Χόφμαν; Δεν μιλούσαν και αυτοί; Έτσι και εγώ, όταν είμαι στις καλές μου και θέλω λέω, ιστορίες στην κ. Τσαμαδού και αυτή τις γράφει, τις κάνει μυθιστορήματα με έρωτες και πάθη και λίγη Ιστορία για γαρνιτούρα και τις στέλνει στον εκδότη της και έτσι βγαίνουν οι ιστορίες μου βιβλία, μυθιστορήματα, ιστορικά τα λέει, με το όνομά της και όχι το δικό μου.. Αδικία! Τι να γίνει γάτα είμαι, δεν μπορώ να παρουσιάσω τις ιστορίες μου στον εκδότη και αυτός να τις κάνει βιβλίο.. Τέλος πάντων, επειδή είμαι μεγαλόψυχη, δέχθηκα να τη βοηθήσω και να γράψω αυτά τα λόγια. Ελπίζω να σας άνοιξα την όρεξη και να αγοράσετε και διαβάσετε το βιβλίο «Μυστικές Ιστορίες» και να μάθετε καλά κρυμμένα μυστικά της Ιστορίας που μόνον εγώ ξέρω. Είδατε και τι ωραίο εξώφυλλο έχει; Εγώ της έδωσα την ιδέα ..Εντάξει, κάτι είπε και η αντιπαθητική εξαδέλφη μου Τιτίνα.. Αυτή  που  ισχυρίζεται πως μια πρόγονός της η Ντόνα ήταν η γάτα του Λεονάρντο ΝταΒίντσι και πως μάλιστα τη ζωγράφισε μαζί με τη Μόνα Λίζα! Και όχι μόνο αυτό, αλλά έπεισε και την κ. Τσαμαδού να βάλει την εικόνα της στο εξώφυλλο του βιβλίου μαζί μου και  με τις άλλες αδελφές μου που αναφέρονται στις διάφορες ιστορίες που εγώ είπα!

 Αυτά είχα να σας πω και τελειώνοντας σας   παρακαλώ να μη ξεχάσετε γράψετε και στείλετε τις εντυπώσεις σας στο site του εκδότη www.psichogios.gr ή στο μέιλ της συγγραφέως etsam@otenet.gr  Οι συγγραφείς βλέπετε έχουν ανάγκη  να μαθαίνουν τη γνώμη των αναγνωστών για τα  βιβλία τους..

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ


Τι κοινό έχουν η Μόνα Λίζα, η Κλεοπάτρα, ο Κολοκοτρώνης, η Κασσιανή και η Αυγούστα Θεοδώρα; Μια Γαλλίδα Σουλτάνα και η Μπουμπουλίνα; Η Άννα Κομνηνή και ο Μωυσής; Η βασίλισσα Αμαλία και ένα ορφανό φτωχόπαιδο στην Αγγλία; Ο ποιητής Πετράρχης και η Μύρτις; Η ωραία Ελένη και ένας τραπεζίτης, και αυτός με τον Καποδίστρια; Η Ρωξάνη και ένας συνταξιούχος φύλακας Μουσείου; Μια χήρα στη Μάνη και γυναίκες της καθημερινότητας; Τι τους συνδέει;

Διαβάστε το βιβλίο για να μάθετε τις μυστικές τους ιστορίες. Αλήθειες καλά κρυμμένες στα βάθη της Ιστορίας ή δημιουργήματα της φαντασίας.

Ακόμη ένα απολαυστικό βιβλίο με την εξαίρετη πένα της Ελένης Κ. Τσαμαδού, όπου πρωταγωνιστούν άνθρωποι και… γάτες. Πανέξυπνες και ραδιούργες, τρυφερές, υπέροχες, μοναδικές ΓΑΤΕΣ.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η ΕΛΕΝΗ Κ. ΤΣΑΜΑΔΟΥ σπούδασε νομικά στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς και International Legal Studies στο American University, Washington College of Law. Σταδιοδρόμησε ως δικηγόρος στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος από το 1966 μέχρι το 2000, οπότε αποχώρησε με τον ανώτατο βαθμό ιεραρχίας. Ασχολήθηκε κυρίως με θέματα Διεθνών Συναλλαγών και Ιδιωτικοποιήσεων. Τα έτη 2000-2004 εργάστηκε ως ειδική σύμβουλος σε νομικά θέματα που άπτονταν των Υπουργείων Ανάπτυξης, και Οικονομίας και Οικονομικών.

Από τις Εκδόσεις Ψυχογιός κυκλοφορούν τα εξής βιβλία της:

ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗ ΡΩΜΗ, που  έχει μεταφραστεί στα γερμανικά με τον τίτλο EIN KÖNIGREICH FÜR EIN GRAB,

Η ΕΤΑΙΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ

ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ΖΩΗΣ

ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Η ΕΜΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου