Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΟΧ,ΠΡΑΣΙΝΙΣΑ!" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ


ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ

για το ΟΧ, ΠΡΑΣΙΝΙΣΑ!

από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ.







Το Οχ, πρασίνισα! ξεκίνησε να γράφεται πριν από δυο χρόνια περίπου, όταν η κόρη μου και η παρέα της περνούσαν μια φάση κτητικότητας, όπως και οι ήρωες του βιβλίου, την οποία δεν ήξεραν πώς να διαχειριστούν. Η ιστορία πέρασε από πολλές εκδοχές, μέχρι που η ζήλια έγινε τερατάκι που στρογγυλοκάθισε μέσα στη Λεώνη, πρασινίζοντάς την κι αλλάζοντας τη φωνή της. Καθώς την έγραφα και μετά τη διάβαζα μεγαλόφωνα στην κόρη μου, μου άρεσε το σασπένς που δημιουργούνταν με τις διαφορετικές φωνές της Λεώνης, τη βροντερή και τη βραχνιασμένη. Στη συνέχεια, ο εικονογράφος Γιάννης Σκουλούδης απέδωσε αυτές τις δύο φωνές με διαφορετική τυπογραφία και χρώμα, που κατά κάποιο τρόπο σου εξηγούν πώς να τις διαβάσεις, κι έτσι η ανάγνωση γίνεται πιστεύω ακόμα πιο διασκεδαστική.

 

Σε μια ιστορία, μου αρέσει να υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες που της δίνουν χαρακτήρα. Στη συγκεκριμένη, αγάπησα πολύ τη μυρωδιά του άφτερ σέιβ του μπαμπά της Λεώνης, που μου θύμισε το άφτερ σέιβ του δικού μου μπαμπά, την ενσυναίσθηση του Δημήτρη που κατανοεί ότι με κάθε φίλο ή φίλη έχουμε ξεχωριστή σχέση και μπορεί να κάνουμε διαφορετικά πράγματα, αλλά και το παιχνίδι με τους ντετέκτιβ, τη μεγάλη ανακάλυψη και το μετάλλιο που έφτιαξε η Σοφία στη Λεώνη.

 

Θα σας πρότεινα να διαβάσετε το βιβλίο και για έναν ακόμα λόγο: για το τραγούδι που το συνοδεύει. Η μελωδία τριγύριζε πολύ καιρό στο μυαλό μου, αλλά μόνο όταν βρήκα κενό χρόνο στην αίθουσα αναμονής ενός αεροδρομίου την οριστικοποίησα. Τη φαντάστηκα πιο jazz, με πιάνο και τρομπέτα, κι ήμουν πολύ τυχερή γιατί ενορχηστρώθηκε από τον Νίκο Βογιατζάκη ακριβώς έτσι, με τον Νίκο Κυπράκη στο πιάνο και τον Γιάννη Ατέσογλου στην τρομπέτα. Στο στούντιο μπήκε και η κόρη μου που έδωσε τη φωνή της στη Λεώνη.

 

Σας ευχαριστώ πολύ!

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ


Tώρα τελευταία ο κολλητός της Λεώνης,
ο Δημήτρης, παίζει και με τη Σοφία.
Η Λεώνη θυμώνει, αλλά ΔΕ ζηλεύει. Σιγά μη ζηλεύει τη Σοφία!
Ένα πρωί, όμως, ξυπνάει και βλέπει ότι το δέρμα της
έχει γεμίσει με πράσινους λεκέδες!
Σαν καμηλοπάρδαλη έχει γίνει, αν φυσικά οι καμηλοπαρδάλεις
είχαν πράσινες κηλίδες αντί για καφετιές.
Μήπως, τελικά, αυτό που νιώθει είναι… ζήλια;

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Χριστίνα Αποστολίδη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Επικοινωνία & Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κι εργάζεται στον χώρο του μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια ζει με τον Χρήστο και τη Σοφία στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Από τη μαμά της πήρε την αγάπη για το διάβασμα, ενώ με τον μπαμπά της έπαιζε παιχνίδια λέξεων. Ιστορίες για παιδιά ξεκίνησε να γράφει το 2012 για να τις διηγείται στη Σοφία. Γράφει, επίσης, παιδικά τραγούδια. Κείμενά της διακρίθηκαν με έπαινο από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά το 2021 (Ιστορία εκτενούς φόρμας για παιδιά 10-14 ετών και Διήγημα για νέους 14+).

Από τις Εκδόσεις Μίνωας κυκλοφορούν τρία βιβλία της: «Ο λύκος και η πεταλούδα» (2019), «Το άτακτο καπέλο» (2020) και «Οχ, πρασίνισα!» (2022).

Γνωρίστε καλύτερα τη Χριστίνα και τις ιστορίες της στο youtube.com/c/apostolidi ή επικοινωνήστε μαζί της στο c.apostolidi@gmail.com.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου