Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΕΥΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΣΠΑΣΙΑ-ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑΣ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ


 ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΕΥΤΟΣ

για το ¨ΑΣΠΑΣΙΑ-ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑΣ"

από τις εκδόσεις ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ.







Στέλνω τους θερμούς μου χαιρετισμούς στους φίλους του ΑΦΟΥ. Συγχρόνως θα ήθελα να τους ενημερώσω για την έκδοση του νέου μου βιβλίου από την Χάρτινη Πόλη, που είναι το ένατο στην σειρά.

Αυτή την φορά όμως το θέμα μου είναι κοινωνικό και όχι ιστορικό, όπως με είχαν συνηθίσει οι αναγνώστες.

Πρόκειται για μια ιστορία που είχα 27 ολόκληρα χρόνια κρυμμένη στην ψυχή μου. Είναι η ιστορία ενός φίλου γιατρού, ο οποίος στα 50 του χρόνια, έμαθε κάτι που τον συγκλόνισε και του άλλαξε – κατέστρεψε – την παραμυθένια ως τότε ζωή του.

Τον είχα επισκεφτεί για μια τυπική εξέταση. Εκείνος ήταν χλωμός και αμίλητος, κάτι που δεν συνήθιζε.

Τον ρώτησα τι του συμβαίνει και τότε άνοιξαν οι ουρανοί και μου αφηγήθηκε το δράμα που ζούσε. Είχε ανακαλύψει ότι αυτός που τον μεγάλωσε, δεν ήταν ο πραγματικός του πατέρας και άρχισε να ψάχνει….

Η αφήγηση προχωρούσε και τα συναισθήματα που πλημμύρισαν το ιατρείο με συγκλόνισαν, καθώς αντίκριζα έναν καθ’ όλα αξιοπρεπή άνθρωπο-επιστήμονα, να κλαίει σαν μικρό παιδί.

Δυστυχώς η συνέχεια για τον ίδιο, ήταν μια συνεχής κατηφόρα με σπασμένα φρένα.

Αυτή την ιστορία του φίλου μου του Αλέξανδρου, αποφάσισα να την κάνω βιβλίο τώρα που η απόσταση του χρόνου επιτρέπει να δω τα πράγματα και τις καταστάσεις με μεγαλύτερη ψυχραιμία και νηφαλιότητα.  

Αλλά παρ’ όλα αυτά, όταν συλλογιζόμουν κατά την διάρκεια της γραφής πως εξελίχθηκαν τα πράγματα με κυρίευσε η συγκίνηση, θύμωσα πολλές φορές.

Είναι μια ιστορία που εκτυλίσσεται από την δεκαετία του 30 μέχρι το 2005. Οι ήρωες είναι κατά βάση τα μέλη της οικογένειας του Αλέξανδρου και ο κοινωνικός του περίγυρος.

Το μήνυμα του βιβλίου είναι: « Όποιος αγαπά δεν παιδεύει! ».

Είναι ένα θέμα δύσκολο γι αυτόν που το μαθαίνει, και μάλιστα τόσο αργά, είναι ένα θέμα σίγουρα ευαίσθητο με πολλές ψυχολογικές και κοινωνικές παραμέτρους και γι’ αυτό, τόσο ενδιαφέρον! Ένα θέμα που στις μέρες μας είναι συνηθέστερο, απ’ ότι παλαιότερες εποχές που ήταν θέμα ταμπού.

Είμαι ευτυχής γιατί η συνεργασία μου με την Χάρτινη Πόλη που μόλις ξεκίνησε, είναι μέχρι στιγμής άψογη και αυτό μας έδωσε ένα υπέροχο εξώφυλλο και μια άψογα επιμελημένη έκδοση.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία ΑΦΟΥ.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ


Κύθνος, αρχές της δεκαετίας του 1950.
Ο Ιάσονας και η Ασπασία φωτίζονται από τη φλόγα του έρωτα. Καίγονται όμως στην πυρά της πιο σκληρής τιμωρίας, που επιφυλάσσει η μικρή, κλειστή κοινωνία του όμορφου κυκλαδίτικου νησιού.
Αθήνα, 2002.
Ένα επικίνδυνο παιχνίδι της μοίρας, φέρνει έναν ώριμο άνδρα μπροστά σε μια σκληρή αλήθεια, που ανατρέπει ό,τι ήξερε μέχρι τότε.
Ποιος άλλος άραγε εκτός από τη μητέρα του, θα μπορούσε να τον λυτρώσει;
Η κάθαρση είναι αναπόφευκτη ή είναι πια πολύ αργά;
Μια ιστορία για την αγάπη, το ψέμα και τη δύναμη της στιγμής. Της σωστής...

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Θοδωρής Δεύτος γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1957. Σπούδασε Μαθηματικά στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και υπηρέτησε στη δημόσια εκπαίδευση από το 1986-2015. Εκλέγεται δημοτικός σύμβουλος στον δήμο Ιλίου από το 2006. Έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ένωσης Ηπειρωτών Ιλίου (2001-2011), Πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού του δήμου Ιλίου την περίοδο 2008-2010 και Πρόεδρος του Δημοτικού Κέντρου Πολιτισμού και Άθλησης από το 2010-2014. Πρωτοεμφανίστηκε στα γράμματα το 2004.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου