Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2021

ΝΟΡΑ ΠΥΛΟΡΩΦ ΓΙΑ ΤΟ "ΕΡΩΤΑΣ ΜΑΓΟΣ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ


 ΝΟΡΑ ΠΥΛΟΡΩΦ

για το "Έρωτας Μάγος"

από τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.







΄Ηταν τo 2004 που  η ζωή μου άλλαξε γιατί ξαφνικά    ανακάλυψα ότι αυτό που ήθελα να κάνω  ήταν να γράφω. Αναρωτήθηκα από τότε πολλές φορές πώς ζούσα τόσα χρόνια χωρίς να το έχω καταλάβει. Πώς μπόρεσαν οι άλλες επιλογές μου να ακυρώσουν ή να κουκουλώσουν αυτή τη λαχτάρα;

Η συγγραφή ξεκίνησε τυχαία και συμπτωματικά. Ήταν όμως σαν από χρόνια να όδευα προς τα εκεί. Άρχισε σαν θύμησες που ζητούσαν διέξοδο, στριμώχνονταν να βγουν στην  επιφάνεια, να ακουστούν. Και αυτές οι μνήμες ενεργοποίησαν διαδικασίες και εικόνες και φόβους και λέξεις και ήχους και βιώματα δικά μου και ιστορίες άλλων. Κι όταν έσπασε το φράγμα ή αν θέλετε ξεπέρασα τις αναστολές μου,  ζωντάνεψα τους ήρωές μου, πρόσθεσα, αφαίρεσα, σμίλεψα την πλοκή και έπλασα τη μοίρα τους 'Ηρωες  που εγώ δένομαι μαζί τους, με οδηγούν, με κατευθύνουν, μου υπαγορεύουν αυτά που θέλουν να πουν. Και ξέρουν καλύτερα από μένα το τέλος μιας ιστορίας.

Ο «'Ερωτας Μάγος» είναι το πέμπτο μου  βιβλίο. Ένα βιβλίο, όπου κυριαρχεί ο ερωτισμός.  Πολυπρόσωπο και πολυεπίπεδο, σκιαγραφεί τα ήθη κάποιων εποχών, περιγράφει οικογένειες που διατηρούν υποκριτικά την οικογενειακή επίπλαστη ισορροπία καμουφλάροντας εγωιστικές ανικανοποίητες ανάγκες και συγκρούσεις μη αναστρέψιμες και ιχνηλατεί στο πρόσωπο της βασικής ηρωίδας την προσπάθεια της γυναίκας να αυτονομηθεί απέναντι στην αντρική εξουσία και αλαζονεία.

Ο φακός όμως εστιάζει κυρίως  στη σχέση ανάμεσα στους δύο ήρωές μου, τον Θέμη και τη Βη, στους κρυφούς μηχανισμούς, στις παγίδες και στα αδιέξοδα που δημιουργούνται όταν οι ερωτικοί σύντροφοι εγκλωβίζονται στο παρελθόν τους, βιώνουν τον έρωτα σαν απειλή, φοβούνται να αναγνωρίσουν  τα συναισθήματά τους και   χρησιμοποιούν τη σωματική επαφή σαν εργαλείο κυριαρχίας.

«Ο «Έρωτας Μάγος» είναι μαγικός μόνο όταν οι άνθρωποι τον αφήνουν να κάνει τα μαγικά του, όταν αυτοί που επισκέπτεται τον καλωσορίσουν και τον αφήσουν να μεγαλουργήσει.

Ο δικός μου «'Ερωτας Μάγος» είναι υπομονετικός, εφευρετικός και πολύ πονηρός. Θα βοηθήσει άραγε να βρουν οι ήρωές μου αυτό που κυνηγούν;

Η ανάγνωση του βιβλίου με τον διάχυτο ερωτισμό, την ανατρεπτική πλοκή και  τις αναπάντεχες εξελίξεις γίνεται ερεθιστική περιπέτεια και αφορμή για προβληματισμό σχετικά με τις σχέσεις ανάμεσα στον Άντρα και στη Γυναίκα.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ

Ένας πετυχημένος και γοητευτικός άντρας κάνει μια απρόσμενη πρόταση γάμου στη γραμματέα του, με την οποία έχει τυπική σχέση. Χωρίς να έχει προηγηθεί καμιά απολύτως ερωτική προσέγγιση μεταξύ τους. Η νεαρή γυναίκα προβάλλει αντίσταση στην αρχή, όμως παρά τη συναισθηματική του ψυχρότητα τον θέλει όσο τίποτε στον κόσμο. Αποδέχεται λοιπόν την πρότασή του και αρχίζει για τους δυο ένα επικίνδυνο παιχνίδι με τη φωτιά και μια αδιέξοδη σχέση κυριαρχίας και υποταγής. Η συμβίωσή τους θα φέρει στην επιφάνεια παλιές ρωγμές και αναπηρίες, σκοτεινά πάθη και τραυματικές εμπειρίες από το δικό του μυστηριώδες παρελθόν και την περίεργη σχέση του με τον δίδυμο αδελφό του και το δικό της αγεφύρωτο χάσμα με την ελλειμματική οικογένειά της. Οι εύθραυστες ισορροπίες όμως διαταράσσονται και αλλάζει το σκηνικό, με την ηρωίδα να διαχειρίζεται ό,τι την πόνεσε και τη στιγμάτισε, και να ορίζει πια αυτή τους κανόνες.

«Δείξε μου», του λέει, όπως του είχε πει ακόμα μια φορά, μόνο που τώρα είναι αλλιώς, τώρα πρέπει αυτός να δοκιμαστεί, πρέπει να την κάνει ευτυχισμένη, να της δείξει τα μυστικά του σμιξίματος, να λατρέψει το κορμί της, να είναι εκείνος που θα την κάνει γυναίκα. Γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να την κρατήσει.

Η ανάγνωση του βιβλίου γίνεται μια συναρπαστική περιπέτεια, αλλά και αφορμή για προβληματισμό πάνω στις αχαρτογράφητες περιοχές της γυναικείας ταυτότητας

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Νόρα Πυλόρωφ γεννήθηκε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στο Ινστιτούτο Διερμηνέων-Μεταφραστών του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης γερμανικά, αγγλικά, ιταλικά και οικονομία. Εργάστηκε ως καθηγήτρια γερμανικής γλώσσας στο Ινστιτούτο Goethe, κυρίως σε τάξεις Ανώτατης Βαθμίδας. Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη διδασκαλία της μετάφρασης. Μετέφρασε από τα γερμανικά μυθιστορήματα, ποιητικές συλλογές και διηγήματα. Υπήρξε βασική συνεργάτιδα του λογοτεχνικού περιοδικού  Ausblicke (1970-1979).

Το 2004 εκδόθηκε η συλλογή διηγημάτων της με τίτλο Καθρέφτες θαμποί. Τέσσερις ιστορίες και μια αληθινή. Στη συνέχεια κυκλοφόρησαν τα μυθιστορήματα Το διαμαντένιο Άλφα, Η ανάσα στο σβέρκο και Συνένοχοι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου