Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ κ.ΜΑΙΡΗΣ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ ΑΦΟΥ!!!

Από τους ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΥΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, στο ΧΙΛΙΕΣ ΖΩΕΣ ΑΠΟΨΕ και μετά στα ΠΑΛΙΑ ΑΣΗΜΙΑ και τώρα στις ΜΑΓΕΜΕΝΕΣ – Las Incantadas , η Θεσσαλονίκη είναι για μένα μια πηγή έμπνευσης. Σε όποια εποχή κι αν προσέγγισα την πόλη, αναγκαστικά, το άρωμα της ιστορίας της, τόσο μεγάλης και τόσο εντυπωσιακής, πλανιόταν πάνω από τα γραφτά μου. Και δεν ήταν μόνο αυτό. Ήταν και το γεγονός πως ξέρω την πόλη τόσο καλά – ή νομίζω έτσι…- , πως ξέρω τους ανθρώπους της – ισχύει η ίδια αμφιβολία…- , τον τρόπο που σκεφτόμαστε και δρούμε, αυτά που μας ενώνουν και όσα μας χωρίζουν που μου είναι ευκολότερο να στήσω μέσα στη Θεσσαλονίκη μια ιστορία. Είναι σαν να παίζω μπάλα στο δικό μου γήπεδο, σαν να αλλάζω ρούχα στις δικές μου κούκλες – γιατί η συγγραφή είναι διασκέδαση και αγώνας μαζί. Αν θέλετε να ακούσετε για την Θεσσαλονίκη σαν πηγή έμπνευσης, για τα σημεία και τα φαινόμενα της πόλης που αγαπώ σχεδόν εμμονικά και για το πώς με επηρεάζουν...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου