Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ-ΣΟΦΙΑ ΒΟ'Ι'ΚΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

«Λυπάμαι… Τα βιβλία με άρωμα ευτυχίας είναι σπάνια. Ο σινιόρε Φραντσέσκο λέει πως είναι τόσο σπάνια που πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία για να τα αγοράσεις. Εγώ, πάλι, λέω πως, για να σου αποκαλυφθεί ένα βιβλίο ευτυχίας, πρέπει πρώτα να έχεις περάσει από όλα τα αρώματα. Να διαβάσεις πολλά… αλλιώς πώς θα καταλάβεις πως αυτό που κρατάς είναι ευτυχία;» 


Και το συγκεκριμένο βιβλίο για εμένα έχει αυτό το σπάνιο άρωμα ευτυχίας!!!Ένα άρωμα που με πρωτοάγγιξε όταν είδα το εξώφυλλο-οπισθόφυλλο και το ατμοσφαιρικό βίντεο-τρέιλερ του βιβλίου!!
Έχοντας διαβάσει τα προηγούμενα βιβλία της κ.Βόικου,έχοντας αγαπήσει τη γραφή της και βλέποντας στο οπισθόφυλλο του βιβλίου ότι η ιστορία διαδραματίζεται σ'ένα βιβλιοπωλείο διαφορετικό από τα συνηθισμένα στη Βενετία,ανυπομονούσα να το διαβάσω.Και το άρωμα ευτυχίας γινόταν όλο και πιο έντονο καθώς προχωρούσα στην ανάγνωση του.Μέσω της ξεχωριστής πένας της κ.Βόικου ταξίδεψα στη Βενετία,ήμουν καθημερινή επισκέπτρια στο βιβλιοπωλείο του σινιόρε Φραντζέσκο προσπαθώντας να επιλέξω βιβλία με τη βοήθεια της λατρεμένης πλέον Ιρένε,απόλαυσα τον καφέ μου στης Ρομπέρτα(αχ και ...ξέφυγα δοκιμάζοντας τα υπέροχα γλυκά της!!!),πήρα μια υπέροχη βενετσιάνικη μάσκα που μου έφτιαξε ο Πάμπλο,βολτάρισα στα κανάλια με την γόνδολα του Άντζελο,γλέντησα στο Καρναβάλι με την Πατρίτσια,επισκέφτηκα το Ναό του Αγίου Γεωργίου με το Ρωμανό όπου γνώρισα και τον πατέρα Ιγνάτιο,πήγα με την Ελιζαμπέτα στο Μπουράνο, βγήκα και εγώ κερδισμένη από τη γνωριμία-συνομιλία της με τις δίδυμες γριούλες που γνώρισε εκεί, λάτρεψα τη Σινιόρα που μου απέδειξε για άλλη μια φορά πως εκείνο που μετράει δεν είναι η "εικόνα" ενός ανθρώπου αλλά ο εσωτερικός του κόσμος!!!
Ένα βιβλίο τελείως διαφορετικό από το προηγούμενα της συγγραφέως,μια και δεν έχει ιστορικά στοιχεία,αλλά εξίσου εξαιρετικό και για μένα πλέον το πιο αγαπημένο!!!!Αγαπημένο λόγω θεματολογίας-τα βιβλία που τόσο αγαπάμε και τα οποία οι πρωταγωνιστές τα αντιμετώπιζαν με διαφορετική οπτική και εξέφρασαν εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις(πιστεύω θα βρείτε κάποια που εκφράζει και εσάς!!),πολλοί οι ήρωες, τους οποίους όλους αγάπησα, με τα πάθη τους,τα λάθη τους,και ο καθένας ξεχωριστά με κέρδισε με στοιχεία του χαρακτήρα του,τη στάση που κρατούσε στα γεγονότα,τις σκέψεις-τα συναισθήματα του και μου δημιούργησε πλήθος συναισθημάτων και σκέψεων.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κ.Βόικου για το ξεχωριστό ταξίδι που μου χάρισε,για το σπάνιο άρωμα ευτυχίας που με ακολουθεί ακόμα και σήμερα αρκετές μέρες μετά την ολοκλήρωση της απολαυστικής ανάγνωσης του!!Ένα βιβλίο που πιστεύω θα προσφέρει και σε εσάς ένα μοναδικό άρωμα ευτυχίας και γι'αυτό το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!


Λίγα λόγια για το βιβλίο

«Λυπάμαι… Τα βιβλία με άρωμα ευτυχίας είναι σπάνια. Ο σινιόρε Φραντσέσκο λέει πως είναι τόσο σπάνια που πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία για να τα αγοράσεις. Εγώ, πάλι, λέω πως, για να σου αποκαλυφθεί ένα βιβλίο ευτυχίας, πρέπει πρώτα να έχεις περάσει από όλα τα αρώματα. Να διαβάσεις πολλά… αλλιώς πώς θα καταλάβεις πως αυτό που κρατάς είναι ευτυχία;» 

Βενετία. Ένα βιβλιοπωλείο διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Ένα βιβλιοπωλείο όπου επιλέγεις βιβλία με βάση το άρωμα που αναδίνουν και με τη βοήθεια της μικρής Ιρένε, που δεν ξέρει να διαβάζει. Ένας κόσμος σαγηνευτικός, από αμέτρητες εκδόσεις, σπάνιες και νέες, που τις παραδίδει τα μεσάνυχτα ένας μαυροφορεμένος άντρας με τη γόνδολά του. 

Ο Ρωμανός, ο Έλληνας με το αιρετικό αίμα, κυνηγάει με πάθος παλιά χειρόγραφα και περγαμηνές, ενώ παρασύρει σ’ έναν καταστροφικό έρωτα την όμορφη Ελιζαμπέτα. Πίσω από τις μισάνοιχτες γρίλιες ενός διάσημου πορνείου, η Σινιόρα κινεί αόρατα νήματα και επεμβαίνει στις ζωές των ανθρώπων. 

Όταν η παλίρροια πλησιάζει και το νερό στη λιμνοθάλασσα φουσκώνει, η πόλη δακρύζει για να ξεπλύνει μια μεγάλη αμαρτία που βαραίνει στις πλάτες ενόχων και αθώων. 

Ένα μυθιστόρημα-εξερεύνηση στον μυστηριώδη κόσμο των ανθρώπινων σχέσεων με φόντο την ατμοσφαιρική και ερωτική Βενετία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου