ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΚΑΜΠΑΒΙΑΣ
για το "ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΡΑΤΑ ΜΕ"
από τις εκδόσεις ΚΑΚΤΟΣ.
Το
μυθιστόρημα: «Στο Σκοτάδι Κράτα Mε»
είναι ένα ανθρωποκεντρικό, ψυχολογικό θρίλερ με βασικούς ήρωες δυο δίδυμα
αδέλφια, τον Αλέξανδρο και τον Κωνσταντίνο, των οποίων η οικογένεια
μετατρέπεται σε θανάσιμο κλοιό.
Πριν ξεκινήσω την έρευνα και φτιάξω τον
κορμό του μυθιστορήματος είχα μια εικόνα στο μυαλό μου: ένα ζευγάρι να βρίσκεται
στο δωμάτιο του μαιευτηρίου έχοντας δίπλα τους τα μωρά τους. Δυο πανομοιότυπα
αγοράκια. Με συγκλόνισε η ψυχρότητα των γονιών και το γεγονός ότι το πρώτο
πράγμα που έκανε ο πατέρας ήταν να δέσει στο ποδαράκι του ενός μια μάλλινη
κλωστή.
Το μωρό εκείνο ήταν ο Αλέξανδρος και η
αφήγησή του ξεκινά από τη στιγμή που αρχίζει να αντιλαμβάνεται τον κόσμο.
Και τότε ξεκίνησα να
γράφω… αλλά πρώτα απ’ όλα έπρεπε να γυρίσω πίσω στην ιστορία της οικογένειάς
του...
Ο πατέρας του, που είναι και πασίγνωστος
ψυχίατρος, εκδίδει ένα βιβλίο που σχετίζεται με την ψυχοσύνθεση των δίδυμων γιων
του, όταν εκείνα βρίσκονται σε νηπιακή ηλικία, φωτογραφίζοντας τον Αλέξανδρο ως
ψυχικά διαταραγμένο. Εκείνο το υπερτροφικό και φιλόδοξο πρόσωπο χωρίζει τους
γιούς του (έχουν κι ένα μεγαλύτερο αδερφό κατά ένα χρόνο) ακόμα και στο
σχολείο. Κάθε γιος και σε διαφορετικό. Μόνο στο σπίτι μπορούν να συνυπάρχουν.
Και εδώ αρχίζουμε να βλέπουμε τον γερό
δεσμό σε βαθμό μεταφυσικό που συνδέει τα συγκεκριμένα δίδυμα αδέλφια.
Ο Αλέξανδρος όμως, αρχίζει να
αντιλαμβάνεται ότι κάτι συμβαίνει πρώτα απ’ τα βλέμματα των δασκάλων του και
έπειτα απ’ τον κοινωνικό του περίγυρο. Γνωρίζει για την ύπαρξη του βιβλίου του
πατέρα του, αλλά ακόμα δεν είναι σε θέση να το διαβάσει.
Ο
παππούς των αγοριών –αγαπημένος μου ήρωας- ένας καλλιεργημένος και σοφός
άνθρωπος, γίνεται από την πρώτη στιγμή πατέρας
τους. Εκείνος τα νοιάζεται, τα πονάει και πάντα προσπαθεί να κάνει το καλύτερο
για εκείνα αναπτύσσοντας μαζί τους μια τρυφερή σχέση που σίγουρα θα σας
συγκινήσει...
Ο Αλέξανδρος θα ερωτευτεί τη Μελίνα, η
οποία θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας μας, και από την
Αθήνα θα βρεθεί στο Ρέθυμνο για σπουδές και έπειτα θα επιστρέψει πίσω. Ώριμος
και συνειδητοποιημένος θα πιάσει στα
χέρια του το βιβλίο του πατέρα του.
Και τότε ξεκινά ο πραγματικός όλεθρος και η
αντίστροφη μέτρηση.
Τα όρια ανάμεσα στην ψευδαίσθηση και στην
πραγματικότητα, όπως για τον Αλέξανδρο έτσι και για τον αναγνώστη,
μπερδεύονται. Η διαχωριστή γραμμή παύει να υφίσταται. Αυτό που θεωρεί ο
αναγνώστης, ως δεδομένη λύση δεν είναι παρά η αρχή ενός επόμενου γρίφου. Φυσικά,
υπάρχει η έξοδος απ’ τον λαβύρινθο, όμως το θέμα είναι ένα: ποιός θα καταφέρει
να βγει αλώβητος;
~
Ευχαριστήθηκα πολύ το
συγκεκριμένο μυθιστόρημα. Έγινα με μιας ένα με τους ήρωες. Κάποιους τους
συμπόνεσα, καθώς το έγραφα, κάποιους άλλους όχι, αλλά έτσι δεν γίνεται πάντα; Εντόπισα
και ερμήνευσα με προσοχή κάθε αίτιο συμπεριφοράς τους, δεν ήθελα τίποτα να
είναι αφημένο στην τύχη... αλλά, όσο δουλεμένο και να είχα τον κορμό της
ιστορίας, οι ανατροπές που διαδέχονται η μια την άλλη, πολλές φορές εξέπλητταν και
εμένα τον ίδιο.
Και αυτή είναι η μαγεία του
μυθιστορήματος!
Ελπίζω να απολαύσετε και
εσείς την ανάγνωση του, ο Αλέξανδρος θα σας πιάσει από το χέρι και θα
ταξιδέψετε μαζί του…
Απόλλων
Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ |
Ο Αλέξανδρος ένιωθε πάντα κάτι διαφορετικό μέσα του, κάτι που δεν μπορούσε να το προσδιορίσει. Κάποια στιγμή διαβάζει το βιβλίο του πασίγνωστου ψυχίατρου πατέρα του που αναφέρεται σ’ εκείνον. Οι λέξεις αποκτούν τρομακτικές διαστάσεις. Και τότε ξεκινά ο όλεθρος.
Ένας θάνατος και μια αναπότρεπτη θυσία. Ένας παππούς φύλακας άγγελος.
Μήπως όλα είναι στη φαντασία του Αλέξανδρου; Ή πράγματι τον καταδιώκουν;
Ένα μυθιστόρημα που ακροβατεί ανάμεσα στην αλήθεια και την παράνοια. Στον έρωτα και τον θάνατο. Στην παρανομία και τον φόβο. Με ανατροπές που κόβουν την ανάσα, καθώς ένα χέρι θα γυρίσει την κλεψύδρα. Για να πει αυτή τη φορά την αλήθεια.
Αλλά… ένας φόνος δεν είναι ποτέ αρκετός.
«Με λένε Αλέξανδρο και το πρώτο που έμαθα να λέω ήταν το όνομά μου».
Πρόλογος
Άννα Γαλανού, Συγγραφέας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου