Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

ΒΑΣΩ ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΤΟ ΟΜΠΡΕΛΟΜΑΓΑΖΑΚΙ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


 ΒΑΣΩ ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑ

για το "ΤΟ ΟΜΠΡΕΛΟΜΑΓΑΖΑΚΙ"

από τις εκδόσεις ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.






Η νεαρή γυναίκα έστεκε ακίνητη μπροστά στο παράθυρο του μικρού, μα τόσο όμορφου μαγαζιού της. Αγαπούσε πολύ τη βροχη και τα αρώματα που έφερνε μαζί της. Της άρεσε να παρατηρεί τους ανθρώπους που, σκυφτοί, περπατούσαν βιαστικά, κρατώντας τις άχρωμες βαρετές ομπρέλες του.

«Γιατί άραγε περπατάνε πάντα σκυφτοί; Είναι τόσο όμορφη η βροχή, που θα έπρεπε να χαμογελάνε και να την απολαμβάνουν!» μουρμούρισε κάνοντας μία μελαγχολική διαπίστωση.

 Η αλήθεια είναι πως αγαπώ τη βροχή. Την αγαπώ από τότε που ήμουν μικρό κοριτσάκι. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, ίσως που ηρεμεί τη ψυχή μου.

Η αφορμή λοιπόν, για να γραφτεί “Το Ομπρελομαγαζάκι” ήταν αυτό. Στο μυαλό μου γεννήθηκε πρώτα ο τίτλος, όπως συμβαίνει σε όλα μου τα παραμύθια. Ήθελα να γράψω ένα όμορφο παραμύθι γεμάτο μυρωδιές και μοναδικές εικόνες, γι΄αυτό φρόντισα και η εικονογράφηση να είναι εξίσου ζεστή και όμορφη. Θέλω κάθε παιδί που θα το κρατήσει στα χέρια του να ταξιδέψει μέχρι τη μικρή πόλη, όπου βρίσκεται “Το Ομπρελομαγαζάκι”. Να βρεθεί στους δρόμους της και να χορέψει παρέα με το μικρό κορίτσι και την τόσο διαφορετική του ομπρέλα.

Όσοι έχετε διαβάσει ή επιλέξετε να διαβάσετε “Το Ομπρελομαγαζάκι” θα δείτε πως οι πρωταγωνίστριες της ιστορίας είναι δύο. Η νεαρή γυναίκα που με τόση αγάπη δημιουργεί νέες ομπρέλες και το μικρό κορίτσι, που δέχτηκε το δώρο της νεαρής γυναίκας. Η αλήθεια όμως, είναι πως υπάρχει ένα μυστικό. Πίσω από τις πρωταγωνίστριές μου, κρύβεται το ίδιο πρόσωπο.

Πόσες φορές πληγωθήκαμε ως παιδιά και αφήσαμε πίσω τα θέλω μας, γιατί έτσι προστάζει η κοινωνία;

Έχουμε χρέος μεγαλώνοντας να φροντίσουμε το μικρό παιδί που κάποτε πληγώθηκε. Όσο διαφορετικοί και αν είμαστε ποτέ δεν είναι λάθος. Και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η δύναμη του ενός, που ξεφεύγει με τη διαφορετικότητά του από το σύνολο, μπορεί να αλλάξει μία ολόκληρη κοινωνία.

Μέσα από αυτό το παραμύθι θέλω τα παιδιά να δουν πως η γοητεία και η ομορφιά κρύβεται στη διαφορετικότητα και πως αν ποτέ κανείς  γελάσει μαζί τους... ας ανοίξουν μία ξεχωριστή ομπρέλα από το ομπρελομαγαζάκι κι ας απολαύσουν ένα χορό στη βροχή.


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ


Σε μια πόλη όπου η βροχή είναι καθημερινό φαινόμενο, βρίσκεται το ομπρελομαγαζάκι. Ένα μαγαζάκι απ’ όπου μπορεί κανείς να αγοράσει την γκρι ή τη μαύρη ομπρέλα του. Τι θα συμβεί όμως όταν μια κόκκινη ομπρέλα ταξιδέψει στον ουρανό της πόλης και βρεθεί στα χέρια ενός μικρού κοριτσιού; Πώς μια αλλιώτικη ομπρέλα μπορεί να μας διδάξει ότι η γοητεία και η ομορφιά βρίσκονται στη διαφορετικότητα;

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα ένα χειμωνιάτικο πρωινό στην Κατερίνη. Από πολύ μικρή ανακάλυψα τα χρώματα και μου άρεσε πολύ να βρίσκομαι ανάμεσά τους. Λάτρευα να φτιάχνω τους δικούς μου, πολύχρωμους κόσμους και να χάνομαι σε αυτούς. Όταν στην παρέα μου ήρθαν τα γράμματα και μπήκαν σε σειρά αυτό έκανε τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, αφού οι ζωγραφιές μου θα ντύνονταν με τις πιο απίστευτες ιστορίες. Μεγάλωσα μα ποτέ δε λησμόνησα τους κόσμους των παιδικών μου ονείρων. Έτσι λοιπόν πήρα λευκά χαρτιά και πολύχρωμα μολύβια και ξεκίνησα να ζωγραφίζω, ακολουθώντας τις οδηγίες του δασκάλου μου. Πήρα μέρος σε φεστιβάλ και ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής. Τον Απρίλιο του 2018 ετοίμασα και παρουσίασα τη δική μου ατομική έκθεση με τίτλο «Στη χώρα των παραμυθιών». Έπειτα, πήρα τα γράμματα που είχα μάθει και ξεκίνησα να γράφω. Γέμισα πολλές σελίδες με όμορφες ιστορίες. Πολλές από αυτές διακρίθηκαν σε πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς, όπως αυτή που κρατάτε τώρα στα χέρια σας. «Το Ομπρελομαγαζάκι» διακρίθηκε με έπαινο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών τον Δεκέμβριο του 2019. Το πρώτο μου παραμύθι κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2018 με τίτλο «Πολύχρωμες Χαρούμενες Στέγες».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου