Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΙΜΗΤΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΑΡΟΥΣΩ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ


 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΙΜΗΤΣΙΟΣ

για το "ΜΑΡΟΥΣΩ"

από τις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.







Όταν ξεκίνησε το πρώτο μου συγγραφικό ταξίδι που κράτησε περίπου οχτώ χρόνια και είχε ως αποτέλεσμα το “Εγώ μεγάλωνα για σένα” δεν είχα ιδέα ότι αυτό από μόνο του θα με οδηγούσε στη Μαρουσώ.

Η αινιγματική Μαρουσιάνα· ένα πρόσωπο που με απασχόλησε πάρα πολύ στο πρώτο μου βιβλίο. Αν και δεν είναι η πρωταγωνίστρια είναι αυτή που ορίζει τη μοίρα του Θάνου και της Χαράς.

 

Λίγο μετά την κυκλοφορία του Εγώ μεγάλωνα για σένα μετέφερα τις σκέψεις μου στα Ελληνικά Γράμματα και αφού πήρα την συγκατάθεσή τους βάλθηκα να ψάχνω πίσω στο χρόνο για την ιστορία της Μαρουσιάνας. Δεν ήταν καθόλου εύκολο γιατί έπρεπε να γυρίσω 90 χρόνια πίσω στο 1859 που γεννήθηκε. Ναι αλλά πού στο 1859 και εννοώ σε ποια πόλη σε ποια χώρα. Τα ταξίδια που έκανα με τη φαντασία μου ήταν παρά πολλά. Γύρισα σχεδόν όλο τον κόσμο, κανένας όμως τόπος δεν ήταν τόσο μαγικός ώστε να μπορέσει να γεννήσει από τα σπλάχνα του την Μαρουσώ. Μόνο η Καππαδοκία!

Άρχισα αμέσως να οργανώνω το επόμενο μου ταξίδι για να δω και να γνωρίσω από κοντά το μέρος όπου η Μαρουσώ έκανε τα πρώτα της βήματα. Λόγω της πανδημίας όμως δεν τα κατάφερα.

Χωρίς να χάσω πολύ χρόνο χρησιμοποίησα ότι δυνατό μέσο είχα για να γεμίσω τη φαντασία μου με εικόνες και μυρωδιές και εκεί μέσα να αφήσω σιγά σιγά τους πρωταγωνιστές να πάρουν σάρκα και οστά. Η αλήθεια είναι ότι η Καππαδοκία με πήρε από μόνη της στην αγκαλιά της δείχνοντάς μου από την αρχή τις πιο όμορφες γωνιές της για να χτίσω με σιγουριά τα θεμέλια της ιστορίας.

Επόμενος σταθμός η πολύβουη Κωνσταντινούπολη. Το ταξίδι που οργάνωνα περνούσε και από εκεί αλλά δυστυχώς για ακόμη μια φορά αρκέστηκα σε ντοκιμαντέρ και βιβλία για την Κωνσταντινούπολη της εποχής εκείνης.

Και από την Τουρκία, στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στο Βόλο του 1880. Ένα χρόνο πριν την απελευθέρωσή του. Είναι μοναδικό να γυρίζεις χρόνια πίσω και να μαθαίνεις τόσα πολλά και καινούργια πράγματα για έναν τόπο που νόμιζες πως γνώριζες αρκετά καλά.

Τα αγέρωχα βουνά της Πίνδου εκεί που η Θεσσαλία αγκαλιάζει την Ήπειρο ολοκληρώνουν το ταξίδι της Μαρουσώς. Ενός ταξιδιού γεμάτο δυσκολίες και γρίφους που σιγά σιγά αρχίζουν να ξεδιαλύνονται.

Όλο αυτό το πρωτόγνωρο ταξίδι στο παρελθόν με γέμισε με εικόνες μιας εποχής που θα ήθελα κι εγώ να ήμουν μέρος της. Περπάτησα όμως, με τη φαντασία μου δίπλα στη Μαρουσώ. Πόνεσα, έκλαψα, φοβήθηκα, χαμογέλασα και ερωτεύτηκα μαζί της. Στο τέλος συνειδητοποίησα ότι τίποτα δεν μας χαρίστηκε. Κάποιοι για να μπορέσουμε να είμαστε εδώ που είμαστε τώρα μοχθήσανε γι’ αυτό. Άλλοι λιγότερο κι άλλοι περισσότερο.

Ας ταξιδέψουμε τώρα για λίγο πίσω στο παρελθόν κι ας φανταστούμε τους προπαππούδες μας. Αν δεν είχανε τραβήξει τον συγκεκριμένο δρόμο ίσως εμείς να μην υπήρχαμε. Ήταν άραγε δικές τους οι αποφάσεις; Ή μήπως ακόμη ένα παιχνίδι της μοίρας που ήθελε να τους οδηγήσει εκεί που η ίδια ορίζει;  


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ


Τον μήνα με τα δύο φεγγάρια, όταν λάμπει στον ουρανό το μπλε φεγγάρι, γνέθουν οι Μοίρες το νήμα της ζωής.

Μια τέτοια νύχτα έρχεται στον κόσμο η Μαρουσώ. Έτσι ξεκινάει η περιπέτεια της ζωής της. Μιας ζωής πολυκύμαντης, όπου η νηνεμία έπεται της καταιγίδας, το φως ακολουθεί το σκοτάδι, και το γέλιο εναλλάσσεται με το κλάμα.

Η ιστορία της Μαρουσώς ξεκινάει το 1830 από τα βάθη της Ανατολίας, στη μακρινή και γοητευτική Καππαδοκία, περνάει από την πολύβουη Κωνσταντινούπολη και την κοσμοπολίτικη Σμύρνη, τον Βόλο και το Πήλιο, για να φτάσει έως τα αγέρωχα βουνά της Πίνδου, εκεί όπου η Θεσσαλία αγκαλιάζει την Ήπειρο.

Η Μαρουσώ, μια ηρωίδα γεμάτη μυστήριο που το παρελθόν της χάνεται στο έρεβος της λήθης. Το παρόν της φωτίζεται από την αγάπη για τους ανθρώπους και τη ζωή. Το μέλλον της, άδηλο, όπως η μοίρα… μοιραίνει.

Η αινιγματική Μαρουσιάνα του Εγώ μεγάλωνα για σένα… σε αυτό το βιβλίο γίνεται η πρωταγωνίστρια, η νεαρή Μαρουσώ, που ταξιδεύει παλεύοντας να ξεδιαλύνει τους γρίφους της ζωής της.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Θεόδωρος Λιμήτσιος γεννήθηκε στα Τρίκαλα Θεσσαλίας το 1976. Το 1999 αποφοίτησε από τη δραματική σχολή «Αρχή». Από το 1999 μέχρι το 2011 συμμετείχε σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις και τηλεοπτικές σειρές στην Ελλάδα. Το 2011 μετακόμισε στη Βιέννη, όπου συνεργάστηκε με το voiceactors.at (G.Licandro). Την ίδια χρονιά δημιούργησε στη Βιέννη τον ελληνοαυστριακό θεατρικό θίασο «…προς τον ήλιο», όπου διατηρεί μέχρι σήμερα τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου