Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

ΜΑΓΔΑ ΞΥΝΟΣΤΑΘΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ.


 ΜΑΓΔΑ ΞΥΝΟΣΤΑΘΗ

για το ¨ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ"

από τις εκδόσεις ΠΝΟΗ.







Ξεκίνησα να γράφω στα σχολικά μου χρόνια, τότε που η εσωστρέφεια της εφηβείας με εμπόδιζε να εκφράσω στους οικείους μου συναισθήματα, σκέψεις, προβληματισμούς. Τα αποτύπωνα λοιπόν στο χαρτί. Ημιτελή χειρόγραφα, μόνο για τα δικά μου μάτια. Χρόνια αργότερα, στην ενήλικη πλέον ζωή μου, βρέθηκα σε μια διαδικτυακή παρέα, μέλη της οποίας έκαναν τις πρώτες συγγραφικές τους απόπειρες. Είχα πλέον το κίνητρο για να ξεκινήσω, να συνεχίσω και να ολοκληρώσω την πρώτη μου μυθοπλασία, τα αγαπημένα μου «ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ». Πέρασα έξι μήνες ζώντας καθημερινά με τους ήρωές μου, αφιερώνοντάς τους κάθε λεπτό του ελεύθερου χρόνου μου. Διαπίστωσα από πρώτο χέρι ότι χρειάζεται έρευνα ακόμα και για την πιο μικρή  λεπτομέρεια, η οποία τελικά μπορεί να περάσει απαρατήρητη από τον αναγνώστη, έσβησα και έγραψα ξανά ατελείωτες σελίδες, αλλά πάνω απ’ όλα διασκέδασα απίστευτα και, δεν θα ήταν υπερβολή να πω ότι η «συμβίωση» με τους ήρωές μου υπήρξε από τις ωραιότερες περιόδους της ζωής μου. Από σχόλια που λαμβάνω ήδη από αναγνώστες, η διάθεσή μου αυτή γίνεται εμφανής μέσα από τις σελίδες του βιβλίου.

Κάποιες δικές μου σκέψεις σχετικά με την επιλογή θέματος, τόπου, χαρακτήρων: πάντα πίστευα ότι οι εμπειρίες από την οικογένεια είναι αυτές που μας καθορίζουν και μας διαμορφώνουν. Τις κουβαλάμε σαν αποσκευές μαζί μας σε όλη την πορεία της ζωής μας. Τα βιώματα μέσα από την οικογένεια μπορεί είτε να μας συντροφεύουν γλυκά είτε να μας καταδιώκουν, να μας στοιχειώνουν. Αυτός είναι ο λόγος που επέλεξα να ξεκινήσω την ιστορία μου με μία έντονη σκηνή ενδοοικογενειακής βίας, με τραγική κατάληξη, η οποία επηρρεάζει καθοριστικά την εξέλιξη των ηρώων. Η υπόθεση εκτυλίσσεται κατά μεγάλο μέρος στη Σικελία, ένα μέρος  που πάντα με γοήτευε. Η Σικελία είναι ένας τόπος ακραίος. Ακραία όμορφος, αλλά και ακραία άγριος, όπως ακραίες είναι και οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι πρωταγωνιστές της ιστορίας. Τόσο ακραίες που ίσως να αποθάρρυναν πολλούς από εμάς, αλλά όχι μια ψυχολόγο. Η Δανάη, λοιπόν, ο κύριος γυναικείος χαρακτήρας, δεν αποθαρρύνεται, δεν κάνει πίσω. Βλέπει μπροστά της μια επαγγελματική πρόκληση, και όχι μόνο. Εμπλέκεται συναισθηματικά και προσπαθεί με κάθε τρόπο να βοηθήσει τους ήρωες να βρουν τη λύτρωση. Η παρουσία του συγκεκριμένου χαρακτήρα ήταν ένα επιπρόσθετο βάρος για εμένα, καθώς έπρεπε να ψάξω και να διαβάσω πολύ, έτσι ώστε τα λεγόμενα της ψυχολόγου να είναι εμπεριστατωμένα.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο για την υπόθεση, πέρα απ’ ό,τι  
αναφέρεται στο οπισθόφυλλο, καθώς η μία αποκάλυψη διαδέχεται την άλλη, με τρόπο κινηματογραφικό. Το «τυχαίο» παίζει  πρωταρχικό ρόλο και, όπως και στη ζωή,  οι συμπτώσεις και η μοίρα κυριαρχούν.

Εύχομαι κι ελπίζω τα «Σταυροδρόμια» να χαρίσουν ένα όμορφο ταξίδι στους αναγνώστες.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ


Ένα τραγικό γεγονός που συνέβη το 1986 εξακολουθεί να ρίχνει τη σκιά του σε ζωές του σήμερα. Ο Σέργιος κι ο Αλεσάντρο, δυο άντρες άγνωστοι μεταξύ τους, βασανίζονται από εφιάλτες. Μέσα από μια σειρά συμπτώσεων θα συναντηθούν και θα ανακαλύψουν μυστικά, καλά κρυμμένα στο παρελθόν. Τα πάντα δείχνουν να τελειώνουν εκεί… ή μήπως όχι;

Η υπόθεση εκτυλίσσεται το 2008, μεταξύ Ελλάδας και Σικελίας. Οι πρωταγωνιστές κουβαλούν από το παρελθόν τους μνήμες, εικόνες κι εμπειρίες που δεν τους αφήνουν να ζήσουν το παρόν όπως θα ήθελαν. Ο δρόμος προς τη λύτρωση είναι γεμάτος εμπόδια. Θα καταφέρουν να φτάσουν μέχρι το τέλος;


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μάγδα Ξυνοστάθη  γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Γερμανική Φιλολογία στο Α.Π.Θ. και ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ισπανική Γλωσσολογία στο πανεπιστήμιο UNED της Μαδρίτης. Από το 1989 ζει στα Νέα Μουδανιά όπου εργάζεται στην ξενόγλωσση εκπαίδευση. Τα «Σταυροδρόμια» είναι το πρώτο της μυθιστόρημα και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου