Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

ΑΝΝΑ ΣΥΚΙΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΝΤΡΕΣ!ΑΝ ΣΚΟΤΩΣΩ ΕΝΑΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ;" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ


 ΑΝΝΑ ΣΥΚΙΑΝΑΚΗ

για το "ΑΝΤΡΕΣ!ΑΝ ΣΚΟΤΩΣΩ ΕΝΑΝ  ΠΕΙΡΑΖΕΙ;"

από τις εκδόσεις ΕΞΗ.







Λίγα λόγια από εμένα για εσάς,

Το βιβλίο αυτό στην πρώτη του μορφή το έγραψα πριν από δεκαεπτά χρόνια. Εκείνο το καλοκαίρι, όντας φανατική αναγνώστρια, είχα διαβάσει πάρα πολλά βιβλία τα οποία ήταν εξαιρετικά αλλά ιδιαίτερα στενάχωρα.  Τότε μου δημιουργήθηκε η ανάγκη να διαβάσω και κάτι πιο ανάλαφρο που δεν θα άλλαζε απαραίτητα την ρότα της ζωής μου ή τον τρόπο που σκέφτομαι, αλλά θα με έκανε να χαμογελάσω.

Ήταν τέλος καλοκαιριού όταν φιλοξενήσαμε την Ελένη, μια από τις καλύτερες φίλες της αδερφής μου η οποία φεύγοντας άφησε στο σπίτι το laptop της για να έχει ένα λόγο να γυρίσει γρήγορα. Το άνοιξα και ξεκίνησα να γράφω έτσι απλά, χωρίς να έχω την ιστορία στο μυαλό μου κάτι που τελικά δεν είναι σωστό από ότι έμαθα χρόνια μετά. Οι ήρωες μου εμφανίζονταν από το πουθενά και η ιστορία εξελίσσονταν από μόνη της. Ήταν σαν να το έβλεπα μπροστά μου και απλά να καταγράφω ό,τι συνέβαινε.

Την απόλαυσα πολύ αυτήν την ιστορία και αγάπησα όλους μου τους ήρωες που παρόλο που είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι συνυπάρχουν αρμονικά. Δώδεκα χρόνια αργότερα ασχολήθηκα ξανά με την ιστορία μου η οποία απέκτησε την μορφή που έχει σήμερα. Ήμουν πολύ τυχερή γιατί σε αυτό μου το ταξίδι είχα την στήριξη των φίλων μου και του εκδοτικού μου οίκου. Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εκδότρια μου που είναι πάντα δίπλα μου, με στηρίζει και με συμβουλεύει.

Οι ήρωες μου με δίδαξαν δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι δεν χρειάζεται να είμαστε αυτό που θέλουν οι άλλοι , αλλά ούτε και να αισθανόμαστε άσχημα για την διαφορετικότητα μας. Ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός και υπέροχος και δεν χρειάζεται να απολογηθεί σε κανέναν για αυτό που είναι. Το δεύτερο που έμαθα είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο και αποδεκτό από το να αλλάζουν οι προτιμήσεις μας. Οι άνθρωποι πρέπει να εξελίσσονται γιατί αλλιώς η ζωή γίνεται μονότονη. Αν σήμερα σας αρέσει ή σας εκφράζει κάτι που μέχρι εχτές δεν σας άρεσε δεν υπάρχει λόγος να προβληματιστείτε. Απλά ζήστε την ζωή σας κάνοντας ότι σας κάνει ευτυχισμένους την δεδομένη στιγμή.  

Εύχομαι να το απολαύσετε και να σας κάνει να χαμογελάσετε. Αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος του βιβλίου. Να χαμογελάμε, να γίνει ο κόσμος πιο φωτεινός. Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Με εκτίμηση

Συκιανάκη Άννα

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ


Μία χιουμοριστική ιστορία που δείχνει πως ίσως μόνο το ανεκπλήρωτο να δίνει νόημα στη ζωή μας…

 
Με λένε Αλεξία, είμαι τριάντα τριών χρονών, έχω μια επιτυχημένη καριέρα, μια πολύ αγαπημένη οικογένεια και τρεις φίλους που με στηρίζουν σε κάθε φάση της ζωής μου. Κοινώς, τα έχω όλα. Το μόνο που μου λείπει είναι ένας άντρας, που όμως μου τον φέρνει ο Άγιος Βασίλης την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Και ενώ το όνομά του είναι χάλια, εκείνος είναι λίγο πιο τέλειος από τον ιδανικό άντρα όπως τον είχα φανταστεί. Ή μήπως όχι;
 
Γιατί η αλήθεια είναι ότι ο ιδανικός άντρας δεν σε παρατάει, επειδή βρήκε κάποια άλλη, και μάλιστα μικρότερη από εσένα. Ούτε ανακαλύπτεις ενώ προσπαθείς να ξεπεράσεις το χωρισμό σας, ότι σου έχει πει τόσα ψέματα, που στην ουσία είναι ένας άγνωστος. Ευτυχώς που οι φίλοι μου δεν με άφησαν να φτάσω στα άκρα και να πέσω στο επίπεδό του. Γιατί αυτό το έκανα μόνη μου.
 
Όμως, ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη, αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη. Ένα τυχαίο γεγονός φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή μου και εκεί που ήμουν μόνη μου και αποφασισμένη να φάω όλα τα γλυκά του κόσμου και την επόμενη μέρα να αρχίσω γυμναστήριο για να τα χάσω, μια αποκάλυψη που έγινε κυριολεκτικά μπροστά στα πόδια μου, με έκανε να καταλάβω τι ήταν αυτό που πραγματικά ήθελα στη ζωή μου. Και κάπως έτσι ξεκινάει η δική μου απρόσμενη ιστορία, που είμαι σίγουρη ότι δεν είναι διόλου συνηθισμένη!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Άννα Συκιανάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά. Σπούδασε «πώς πρέπει να διδάσκονται τα αγγλικά ως ξένη γλώσσα» στο Μάντσεστερ της Αγγλίας. Γυρίζοντας στην Ελλάδα έκανε το όνειρο της για αποκέντρωση πραγματικότητα μετακομίζοντας στην ιδιαίτερη πατρίδα της μητέρας της, την Μύκονο, όπου ζει και εργάζεται σαν καθηγήτρια αγγλικών.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου