Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ-ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΑΛΚΑΤΟΥΡΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΑΛΚΑΤΟΥΡΑ
για το "Το μενταγιόν του έρωτα" από τις εκδόσεις Όστρια.












Το μενταγιόν του ερωτά είναι το πρώτο μου παιδί ένα παιδί που δεν θα είχε έρθει στο φως δεν θα είχε μπει στα σπίτια σε βιβλιοπωλεία και πρωτίστως στα χεριά ενός εκδοτικού οίκου

Έφτασε στα χεριά του εκδοτικού χάρη στον Διονύση  που με έκανε να πιστέψω ότι γραφώ και αξίζει να το μοιραστώ και με άλλους το να καταθέτω ψυχή πάνω σε ένα άψυχο κομμάτι χαρτί ήταν δώρο για εμένα που κάποιος μου το πρόσφερε απλόχερα .

Θα μου πείτε και με το δίκιο σας γιατί να το διαβάσω ;;; αν πιστεύετε ότι η αγάπη δεν χάνεται ότι και αν συμβεί αν σας αρέσουν τα ταξίδια μακριά από μια δύσκολη μέρα η δημιουργία εικόνων μέσα από την αφήγηση αν θέλετε να δείτε μια πλευρά από εσάς τους ιδίους να νιώσετε την λέξη άνθρωπος που στις μέρες μας έχει χαθεί ένα κομμάτι του να ζήσετε όλα  τα συναισθήματα που ξεχειλίζουν από τις σελίδες του να έρθετε σε επαφή με τους ήρωες την Έρρικα τον Ορέστη τον Ιάσωνα και τους υπολοίπους

Σας περιμένει να το γνωρίσετε από τις εκδόσεις Όστρια.

Η ζωή μας παίζει παιχνίδια που κάνεις δεν θα μπορούσε να σκεφτεί η φαντασία της ξεπερνάει και τον καλλίτερο σεναριογράφο ταινιών επιστημονικής φαντασίας. Η παγίδα που έχει στηθεί στους δυο κεντρικούς ήρωες του βιβλίου είναι ένα καλοπαιγμένο θεατρικό που τα θύματα του δεν μπόρεσαν πότε να ανακαλύψουν την αλήθεια μέχρι την στιγμή που έφυγαν από την ζωή και οι δυο ειxαν ζήσει μέσα στο ψέμα που τους είχε κάνει να πιστεύουν ότι είχαν την ευτυχία μέσα στα χεριά τους , η κάκια οι δολοπλοκίες σε βάρος τους έκαναν δυστυχισμένους εν άγνοια τους. Το πλήρωμα του χρόνου έρχεται για να αποκαταστήσει την αλήθεια μέσα από δυο νέους ανθρώπους που θα περάσουν πολλά για να φτάσουν στην κάθαρση και στην δικαίωση των ηρώων , έρωτες καταδικασμένοι πάθη που γεννούν μίσος απόπειρες δολοφονίας όλα μπλεγμένα σε ένα κουβάρι που καθώς το διαβάζεις αρχίζει να ξετυλίγεται για να σε οδηγήσει στο λόγο που έγιναν όλα αυτά ποιος είναι άραγε ο λόγος;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου