Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ,ΔΥΟ ΦΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


 ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ

για το "ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ,ΔΥΟ ΦΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ" 

από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.







Έχετε ακούσει ποτέ τον όρο ύπερ-ενσυναίσθηση? Αν όχι, διαβάστε το «Μια δασκάλα, δυο φόνοι και ένας έρωτας». Αν ναι, και πάλι διαβάστε το, για να γνωρίσετε την ύπερ-ενσυναισθητική Μελίνα και να μοιραστείτε τις περιπέτειες της.  Όταν με ρωτούν τι είναι αυτό που έγραψα, απαντώ πως πρόκειται για μια ρομαντική κωμωδία μυστηρίου. Γιατί έχει και πολύ έρωτα και γέλιο και μυστήριο.

Ξεκίνησα να το γράφω την ίδια ημερομηνία που ξεκινά και η αφήγηση της ηρωίδας μου. Παρασκευή και 13, το Δεκέμβρη του 2019. Στο ξεκίνημα του το βιβλίο είχε διαφορετικό ύφος, ήταν περισσότερο εστιασμένο στο μυστήριο δύο ανεξιχνίαστων φόνων και φιλοδοξούσε να εξελιχθεί σε ένα τυπικό “who done it” με κάποια χιουμοριστικά στοιχεία.  Μετά όμως ήρθε ο covid και το εγχείρημα πάγωσε όπως και η ανθρωπότητα. Το ξαναέπιασα στη μετά covid εποχή. Και τότε, είχα ανάγκη να ξεφύγω απ΄όλα τα άσχημα που άφησε στην ψυχή μας η πανδημία. Ήθελα να βάλω στη ζωή μου ρομαντισμό, αισιοδοξία, χαρά, συγχώρεση και ευγνωμοσύνη. Άντε καλά, και να εξιχνιάσω και έναν δυο φόνους.   Κι έτσι η Μελίνα μου εξελίχθηκε στην πιο αγαπημένη μου μέχρι τώρα ηρωίδα. Και όχι μόνο αυτή. Λάτρεψα τον μικρό χαρισματικό Ορέστη, τον γοητευτικό Ιάσωνα Ερμείδη, τις στριφνές αλλά αξιαγάπητες γιαγιάδες, τον ευρηματικό Έβανς και τον σύντροφό του, τον απολαυστικό Ντίνο.

Η Μελίνα και η παρέα της, έρχονται αντιμέτωποι με δύο εγκλήματα που επί είκοσι χρόνια στοιχειώνουν ένα σπίτι και τους ανθρώπους του. Χάρη στην συναισθηματική της τηλεπάθεια, δεν έχει καμία αμφιβολία πως θα λύσει το γρίφο και θα ανακαλύψει τον ένοχο, μέσα στις λίγες ημέρες που απομένουν μέχρι την οριστική παραγραφή του εγκλήματος. Αλλά δεν έχει προβλέψει αυτό που για εκείνη φαινόταν απίθανο ως τότε. Τον έρωτα, που έχει τα δικά του σχέδια και τη δική του παράλογη και υπέροχη λογική. Αλλά οι δυσκολίες και τα εμπόδια δεν θα κάμψουν την αποφασιστικότητά της και δεν θα της «κλέψουν τα Χριστούγεννα» όπως δηλώνει και η ίδια. Έχει πολλή αγάπη μέσα της και γύρω της για να επιτρέψει να συμβεί αυτό. Και έχει και τον Σάκη Ρουβά. Το τι ρόλο παίζει ο τελευταίος θα  το ανακαλύψετε στις σελίδες του βιβλίου.

Η συγγραφή αυτού του βιβλίου ήταν μια απολαυστική, λυτρωτική, απόλυτα ευτυχισμένη διαδρομή για μένα. Ένα ρομαντικό παραμύθι που με γέμισε ελπίδα και μου πρόσφερε αυτό που είχε ανάγκη η ψυχή μου. Μια νέα ανάσα. Εύχομαι, να έχει παρόμοια επίδραση και στους αναγνώστες μου και να κλείσουν το βιβλίο με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη τους.

Απόσπασμα από το βιβλίο:

«Κύριε Ερμείδη, δεν το έχετε κατανοήσει ακόμα αλλά εσείς είστε που πρέπει να με πείσετε. Αν δεν σας ενδιαφέρει να συνεργαστούμε, σας βεβαιώνω πως δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάμε το χρόνο μας».

«Είναι βέβαιο πως ο δικός μου χρόνος είναι πολύ πιο πολύτιμος απ΄το δικό σας και εμένα δεν με ενοχλεί να τον σπαταλήσω για λίγο ακόμα…» 

«Και με ποιο κριτήριο είναι πολυτιμότερος ο δικός σας χρόνος;» ρώτησα νευριάζοντας με την αλαζονεία του.

«Κάθε δικό μου λεπτό παράγει χιλιάδες ευρώ δεσποινίς Νιάρχου» μου απάντησε. «Φαντάζομαι πως δεν ισχύει και για εσάς αυτό».

«Δεν πιστεύω πως ο χρόνος είναι χρήμα κύριε Ερμείδη. Αντίθετα, πιστεύω πως η μόνη ουσιαστική μονάδα μέτρησης της αξίας του χρόνου, είναι το πόσο καλύτεροι γινόμαστε στο πέρασμά του».

«Με ποια έννοια καλύτεροι;» με ρώτησε .

«Καλύτεροι άνθρωποι κύριε Ερμείδη. Αν δεν έχετε στο λεξιλόγιό σας, τον όρο καλός άνθρωπος, λυπάμαι αλλά δεν προτίθεμαι να σας τον διδάξω εγώ!»


«Εσείς πιστεύετε πως είστε καλός άνθρωπος;» με ρώτησε.

«Έτσι λένε όσοι με γνωρίζουν» απάντησα.

«Και για μένα το λένε αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως το πιστεύουν.»

«Τότε δοκιμάστε να ρωτήσετε κάποιον που δεν τον πληρώνετε για να το λέει» του πρότεινα.


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ

«Με λένε Μελίνα και είμαι υπερ-ενσυναισθητική. Διαβάζω τους άλλους σαν «ανοιχτό βιβλίο». Κανείς δεν μπορεί να μου κρυφτεί ή να με ξεγελάσει. Γι’ αυτό και μου ανατέθηκε η εξιχνίαση δύο φόνων που πρόκειται να παραγραφούν σε δεκαεφτά ημέρες. Κανονικά θα ήταν εύκολο. Δυστυχώς, όμως, ο βασικός μου ύποπτος είναι εντελώς απρόσβλητος από τις ιδιαίτερες ικανότητές μου. Και επιπλέον… είμαι βαθιά, παράφορα και αναπόδραστα ερωτευμένη μαζί του».
Η Μελίνα δείχνει αλλά δεν είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Με όπλο τη συναισθηματική της τηλεπάθεια αναλαμβάνει όχι μόνο να εξιχνιάσει ένα παλιό έγκλημα αλλά και να ξαναφέρει την ευτυχία σε μια οικογένεια που την έχει στερηθεί. Ακατανίκητοι σύμμαχοί της σε αυτό το εγχείρημα, ένας χαρισματικός εφτάχρονος, το αστείρευτο κέφι της και ο Σάκης Ρουβάς…

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ γεννήθηκε το 1973. Σπούδασε αρχικά Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, στη συνέχεια Πολιτικές Επιστήμες και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, ενώ συνεχίζει τις σπουδές της φοιτώντας στη Νομική Σχολή Αθηνών. Εργάστηκε σε μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ως διοικητικό στέλεχος και από το 2009 έχει τη θέση της Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού στο ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino.  Έχει ζήσει σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και ταξιδεύει συχνά. Τα τελευταία χρόνια ζει  μόνιμα στην πόλη της Μεσσήνης με τον σύζυγό της και τα δυο παιδιά τους. Γράφει ερασιτεχνικά από τα μαθητικά της χρόνια, κυρίως διηγήματα, μονόπρακτα θεατρικά έργα και ποιήματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου