Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ

για το "ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ"

από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.





Την Άννα την γνώρισα τυχαία – όπως συνήθως του ανθρώπους που γίνονται πρωταγωνιστές στα βιβλία μου. Μου άνοιξε την καρδιά της και μου διηγήθηκε την ιστορία της ζωής της, όμως δεν δέχτηκε να γράψω γι αυτήν. Το πως τελικά έγινε βιβλίο η Άννα μου θα το μάθετε στις τελευταίες του σελίδες. Είναι πάντως γεγονός ότι έζησα για πολύ καιρό με την αγωνία και τον φόβο ότι η ιστορία της που τόσο με συγκλόνισε δεν θα έφτανε ποτέ στα δικά σας χέρια.

Θα αναρωτηθείτε τι το διαφορετικό έχει η Άννα και θέλησα να γράψω γι αυτήν. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία γυναίκα – δυστυχώς – που πέρασε πολλά βάσανα, που η ζωή της έδειξε το πιο σκληρό της πρόσωπο. Και δεν είναι μια ηρωίδα που τα κατάφερε παρ’όλες τις αντιξοότητες, όπως η Αλέκα μου στη γυναίκα που ήξερε μόνο ν’αγαπάει. Όμως και πάλι εγώ την θαύμασα και με δίδαξε πολλά. Μου χτύπησε ένα καμπανάκι στο μυαλό μου, κάτι που εύχομαι να συμβεί και σε σας.

Η Άννα με την ιστορία της μιλάει για την αυτογνωσία και την αυτοκριτική. Μιλάει για τη στιγμή εκείνη που έρχεται στη ζωή όλων μας και μετανιώνουμε για τις επιλογές μας. Κυρίως μετανιώνουμε για το γεγονός ότι πιστέψαμε πως δεν είχαμε άλλη επιλογή. Μας κάνει να καταλάβουμε πόσο ανούσια είναι τα υλικά αγαθά, πόσο παγίδα η ματαιοδοξία μας και πως η ευτυχία έρχεται στην ψυχή μόνο αν έχουμε γαλήνη και ειρήνη με την συνείδηση μας. Αυτή και μόνο είναι ο τιμωρός μας κι όχι ο Θεός.

Θα κλείσω με τα δικά της λόγια και με την ευχή να την αγαπήσετε όσο την αγάπησα!

Δεν σηκώνω το δάχτυλο σε κανέναν, δεν έχω το δικαίωμα – ο αναμάρτητος πρώτος τω λίθο βαλέτω. Όμως να ξέρετε πως δεν ισχύει αυτό που λέει ο λαός, ότι καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή. Ακόμα κι αν είναι νόμιμη η πορνεία, είναι μεγάλη ντροπή. Σου τρώει την ψυχή από μέσα, σαν σαράκι, σε καταστρέφει. Είναι μεγάλη αμαρτία κι έρχεται κάποτε η ώρα που την πληρώνεις ακριβά.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα  ΕΔΩ


Οι άνθρωποι συνήθως, όταν τους βρει μια συμφορά, υψώνουν το βλέμμα τους στον ουρανό και αναρωτιούνται: «Γιατί σ’ εμένα, Θεέ μου;» Προσωπικά δεν αναρωτήθηκα ποτέ. Ήξερα γιατί.
Ήμουν αμαρτωλή.
Ήμουν άπληστη.
Ήμουν άπιστη.
Ήμουν ανήθικη.
Ήμουν δολοφόνος.
Πίστευα πως Εκείνος εκεί ψηλά δεν το ξέχασε ποτέ κι απλά είχε έρθει η ώρα μου να πληρώσω. Γι’ αυτό και έσκυψα το κεφάλι και δέχτηκα την τιμωρία μου. Δέχτηκα να ζήσω κι εξακολουθώ να ζω, ενώ η λύτρωσή μου θα ήταν να πεθάνω.

Με λένε Άννα κι αυτή είναι η ιστορία της ζωής μου. Το χρέος μου προς τον Θεό το ξεπλήρωσα με τα δάκρυά μου. Το χρέος μου προς τους ανθρώπους το ξεπληρώνω μ’ αυτό το βιβλίο. Ανοίγω την καρδιά μου και σας μιλάω με απόλυτη ειλικρίνεια.
Ένα μικρό ψέμα θα σας πω μόνο. Ένα ασήμαντο ή ίσως και πολύ σημαντικό…

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Από μικρή ηλικία έγραφε διηγήματα, εμπνευσμένα από την καθημερινότητα, και στο σχολείο αρκετές εκθέσεις της είχαν διακριθεί και βραβευτεί σε πανελλήνιους διαγωνισμούς. Σπούδασε ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Ασχολήθηκε με τη διδασκαλία, αλλά τα τελευταία χρόνια την κέρδισε ο κόσμος των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται ως υπεύθυνη πωλήσεων σε κατασκευαστική εταιρεία στη Γλυφάδα. Έχει δικό της κανάλι στο YouTube με τίτλο «Ταξίδι στην αυτογνωσία». Έχει μια κόρη, και το χόμπι της είναι τα ενυδρεία. Λατρεύει τα ζώα και πολύ συχνά γράφει ιστορίες με πρωταγωνιστές τα αγαπημένα της χρυσόψαρα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου