Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

ΟΙ ΕΠΤΑ ΘΑΝΑΤΟΙ ΤΗΣ ΕΒΕΛΙΝ ΧΑΡΝΤΚΑΣΤΛ-STUART TURTON-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ και σας έχω πρόταση για ένα ξεχωριστό βιβλίο,για ένα ξεχωριστό ταξίδι τώρα που μένουμε σπίτι!!!

Πριν λίγες μέρες έλαβα μία πρόσκληση από το Λόρδο και τη Λαίδη Χαρντκάστλ για το χορό μεταμφιεσμένων που θα παρέθεταν για τον εορτασμό της επιστροφής από το Παρίσι της θυγατέρας τους Έβελιν.
Κι αν και οι εορτασμοί(χορός μεταμφιεσμένων,πυροτεχνήματα,ξεχωριστά γεύματα,τέια με κυρίες της υψηλής κοινωνίας,κυνήγι για τους άνδρες κλπ) θα λάμβαναν χώρα στο Μπλάκχιθ Χάουζ,τον απομονωμένο πύργο της οικογένειας κοντά στο χωριό Άμπερλι κι η λίστα των καλεσμένων ήταν πολύ ενδιαφέρουσα  ο φόβος μου για τον ...κορωνο'ι'ό με κράτησε σπίτι 😒 και μεταβίβασα την πρόσκληση μου στον Έιντεν Μπίσοπ, που επιθυμούσε πολύ να πάει,με την προϋπόθεση να μου μεταφέρει επακριβώς όλα όσα θα ζούσε εκεί!!!

Κι έζησε-βίωσε πολλά, με σημαντικότερο την αυτοκτονία;;; δολοφονία ;;; της Έβελιν Χάρντκαστλ!!την οποία κλήθηκε να εξιχνιάσει ώστε να μπορέσει να φύγει από το κάστρο!!! και μου τα αφηγήθηκε όλα με την παραμικρή λεπτομέρεια!!!
Μου είπε πως ξύπνησε την πρώτη μέρα με αμνησία,στο σώμα ενός άλλου,μου αφηγήθηκε τα συμβάντα της ημέρας,τις σκέψεις,συναισθήματα του, καθώς και τις πράξεις του, αλλά (και εκεί έμεινα ...άφωνη)πως ξαναέζησε την ημέρα αυτή οχτώ φορές μια και όταν κοιμόταν ξυπνούσε σε άλλο σώμα και αντιμετώπιζε την ημέρα σύμφωνα με την προσωπικότητα του εκάστοτε ανθρώπου!!!
Μου μετέφερε το φόβο του για τον Τραπεζοκόμο που τον κυνηγούσε (σε κάποιες ζωές τον σκότωνε!!!),τον Γιατρό της Πανούκλας που τον καθοδηγούσε και τη συνονόματη  μου Άννα που ήθελε να την εμπιστευτεί ώστε να λύσουν το γρίφο της δολοφονίας της Έβελιν και να κερδίσουν την ζωή και την ελευθερία τους!!!

Μιλάω με γρίφους;;;Ναι!!Πιστεύετε πως έκανα σπόιλερ;;;Όχι πιστέψτε με!!

Συγχωρέστε με αν σας ....μπέρδεψα(το μυαλό αυτές τις μέρες υπολειτουργεί και αν δυσκολευόμουν πριν να γράψω άποψη-πρόταση μία,τώρα δυσκολεύομαι στο πολλαπλάσιο 😊)  και επιτρέψτε μου να σας προτείνω αυτό το βιβλίο ΑΦΟΥ!!!
Συμφωνώ και επαυξάνω σε όσα αναφέρονται στο εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο:Συναρπαστικό,Απολαυστικό,Πρωτότυπο,δεν είχα ξαναδιαβάσει τέτοιο αστυνομικό μυθιστόρημα!!!Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια δεν πολυδιαβάζω αστυνομικά μυθιστορήματα(προτιμώ τα κοινωνικό-ιστορικό-αισθηματικά)αλλά το συγκεκριμένο με ιντριγκάρισε απ'όταν είχα δει το οπισθόφυλλο στα υπό έκδοση βιβλία του εκδοτικού, και διαβάζοντας το, ΜΕ ξύπνησε το αστυνομικό δαιμόνιο που είχα αποκτήσει όταν διάβαζα Αγκάθα Κρίστυ κάπου εκεί στην εφηβεία μου ΑΦΟΥ!!
Όπως έκανα κι όταν διάβαζα Αγκαθα, σημείωνα τα στοιχεία που μου έδινε ο ...Έιντεν(είναι σε πρώτο πρόσωπο η αφήγηση αφου!!)βοήθησε και το σχεδιάγραμμα του πύργου και η λίστα των καλεσμένων που υπάρχει στην αρχή του βιβλίου, και κατέληξα να αλλάζω πολλές φορές τις σκέψεις μου μια και ο συγγραφέας με την έξυπνη εναλλαγή προσωπικοτήτων του πρωταγωνιστή καθώς και το μπρος-πίσω στο χρόνο άλλαζε συνεχώς τα δεδομένα!!!Δεν θα σας αποκαλύψω  σε ποιο σημείο έλυσα εγώ τον γρίφο αλλά θα σας προκαλέσω να το διαβάσετε κι εσείς αν σας αρέσουν τα μυστήρια κλείνοντας την άποψη μου με την τελευταία παράγραφο του βιβλίου(αν και 587 σελ,ομολογώ πως ήθελα κι άλλο!!!)που θεωρώ πως αποτελεί και μια προτροπή για όσα βιώνουμε σήμερα:
"Το αύριο θα μπορεί να είναι ότι θελήσω να είναι,...μπορεί να γίνει μια υπόσχεση που δίνω στον εαυτό μου.Μια ευκαιρία να είμαι πιο γενναίος ή πιο συμπονετικός,να διορθώσω ότι είναι λάθος.Να είμαι καλύτερος απ'ότι είμαι σήμερα.
Κάθε μέρα μετά απ'αυτήν είναι ένα δώρο.
Απλώς πρέπει να συνεχίσω να περπατάω μέχρι να φτάσω εκεί." (σελ.587).

Λίγα λόγια για το βιβλίο

ΒΡΑΒΕΙΟ COSTA ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ 2018
Στην αποψινή δεξίωση, κάποιος θα δολοφονηθεί. Δεν θα μοιάζει με φόνο κι έτσι ο ένοχος θα παραμείνει ασύλληπτος. Αν αποκαταστήσεις αυτή την αδικία θα σου δείξω την έξοδο.
Προοριζόταν για γιορτή, καταλήγει όμως σε τραγωδία. Ενώ στον ουρανό σκάνε πυροτεχνήματα, η Έβελιν Χαρντκάστλ σκοτώνεται. Δεν θα πεθάνει, όμως, μόνο μια φορά. Ώσπου να καταφέρει να εξιχνιάσει τον φόνο της ο Έιντεν –ένας από τους προσκεκλημένους στο πάρτι στο Μπλάκχιθ– η μέρα θα επαναλαμβάνεται, ξανά και ξανά. Και κάθε φορά, θα τελειώνει με τον ίδιο μοιραίο πυροβολισμό. Ο μόνος τρόπος να σπάσει ο κύκλος είναι ο εντοπισμός του δολοφόνου.
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Ένα βιβλίο απόλυτα πρωτότυπο και μοναδικό. Δεν μπορούσα να το βγάλω από το μυαλό μου μέρες αφού το είχα διαβάσει.
Sophie Hannah, συγγραφέας
Διά του παρόντος ανακηρύσσω τον Stuart Turton τον Τρελοκαπελά του αστυνομικού μυθιστορήματος. Οι επτά θάνατοι είναι ένα έργο μοναδικό, αναζωογονητικό και ευφυές. Αληθινά πρωτότυπο, ένα υπέροχο ανάγνωσμα. Το έκανα φύλλο και φτερό.
Ali Land, συγγραφέας
Το ξεχωριστό ντεμπούτο του Stuart Turton είναι κάτι που οι αναγνώστες δεν θα έχουν ξαναδιαβάσει ποτέ.
Financial Times



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου