Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΙΡΑ-ΑΝΤΡΗ ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

ΑΝΤΡΗ ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ
για το "ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΙΡΑ"
από τις εκδόσεις ΠΝΟΗ.











Η αγάπη μου για τα βιβλία άρχισε από πολύ μικρή ηλικία. Τα βιβλία με έκαναν να αισθάνομαι ότι ταξιδεύω σε άλλα μέρη, σε άλλες πραγματικότητες πέρα από τη δική μου. Το πρώτο μου μυθιστόρημα «Συνάντηση με τη Μοίρα» είναι ένα μείγμα της ζωηρής μου φαντασίας με τον ρεαλισμό της καθημερινότητας του κάθε απλού ανθρώπου. Μέσα από την μάτια της πρωταγωνίστριας, της Άννας Πέιτον, ο αναγνώστης ταξιδεύει στο πολυσύχναστο Λονδίνο και άλλες πόλης της Αγγλίας με αρκετά περιεκτικές περιγραφές. Έχοντας αποφοιτήσει από αγγλικό πανεπιστήμιο    

ήθελα να ταξιδέψω τον αναγνώστη εκεί όπου έζησα τόσα όμορφα και ανέμελα χρόνια και να τον κάνω να θέλει να επισκεφτεί τα μέρη που αναφέρονται στο βιβλίο.
Το βιβλίο εξιστορεί την πορεία ζωής της Άννας Πέιτον μετά από το τάμα που κάνει να ζήσει δίχως έρωτα ώστε να σωθεί ο ξάδελφος της ο Τζον.  Η Άννα προσπαθεί να βρει το δρόμο της και τον σωστό τρόπο ώστε να ξεπεράσει τα απρόοπτα που της φέρνει η ζωή. Η πρωταγωνίστρια αυτού του βιβλίου είναι μία καθημερινή απλή νεαρή Αγγλίδα που πολλές γυναίκες μπορούν να ταυτιστούν μαζί της.
Οι δευτεραγωνιστές του βιβλίου, χαρακτήρες όπως ο ροκάς Τζον, οι βιοπαλαιστές γονείς της, οι φίλες της, η γλυκιά Νίκολα, η δυναμική Λυδία  και θεοσεβούμενη Νάιλα καθώς ο θεότρελος και ανώριμος Στίβεν προσθέτουν χιούμορ, στιγμές συγκίνησης και περιπέτειας στην πλοκή του βιβλίου. Οι προβληματισμοί τους είναι καθημερινοί και συμβατοί με τον κάθε απλό άνθρωπο.
Ο μη αναμενόμενος χαρακτήρας του βιβλίου είναι η μέντιουμ Ούρσουλα, την οποία η Άννα συναντά σχεδόν πάντα τυχαία και δίνει μια νότα φανταστική στην ιστορία. Η περιέργειά μου για το μεταφυσικό με ώθησε να διαβάσω πολλά βιβλία με τη συγκεκριμένη θεματολογία και μετάφερα τις γνώσεις μου σε αυτό το βιβλίο πάντα με σεβασμό προς τη θρησκεία.
Αν και το βιβλίο μου έχει ως κύριο θέμα, τον έρωτα και το πεπρωμένο, μέσα θα βρείτε αναφορές σε διάφορα κοινωνικά θέματα και μυστήρια που προβληματίζουν την σημερινή εποχή. Όπως το θέμα της θρησκείας, των διακρίσεων που γίνονται σε μερικές ομάδες ανθρώπων και τη σημασία της φιλανθρωπίας.   
Το «Η Συνάντηση με τη μοίρα» είναι ένα βιβλίο που αλλάζει εικόνες συνεχώς στο μυαλό του αναγνώστη και δεν τον αφήνει να ανασάνει από τις καταιγιστικές εξελίξεις. Τα γεγονότα είναι πάντα απρόοπτα και ο αναγνώστης δεν μπορεί ποτέ να φανταστεί τι θα συμβεί στη συνέχεια κάθε κεφαλαίου. 
Με την έκδοση του βιβλίου μου ένιωσα σαν να δημοσιοποιούσα ένα μέρος του εαυτού μου στον έξω κόσμο, καθώς μέσα από τα μάτια της Άννας μεταφέρω κάποιους προβληματισμούς που έχω για την κοινωνία  που ζούμε.
Αγαπημένο μου απόσπασμα από το βιβλίο μου είναι το εξής
«Τι όμορφος θα ήταν ο κόσμος αν όλοι πράτταμε με ταπεινότητα και καλή πρόθεση. Τι όμορφος που θα ήταν ο κόσμος αν όλοι συμπάσχαμε με τον πλησίον μας. Αν νοιαζόμασταν για τα συναισθήματα του άλλου και μπαίναμε για λίγο στη θέση αυτού που υποφέρει. Δεν θα υπήρχε τόση κακία στον κόσμο».  

Άντρη Ευριπίδου

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ

Η Άννα Πέιτον έχει ιδιαίτερη αγάπη στον ξάδελφό της, τον Τζον. Μοναχοπαίδια και οι δύο, αναπτύσσουν μια πολύ θερμή σχέση. Όταν εκείνος τρακάρει με το αυτοκίνητό του και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση στην εντατική, η Άννα χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της. Οι γιατροί του δίνουν μηδαμινές ελπίδες να τα καταφέρει. Μέσα στην απελπισία της επισκέπτεται ένα εκκλησάκι εκλιπαρώντας τον Θεό για ένα θαύμα. Προκειμένου να σωθεί ο αγαπημένος της ξάδελφος, κάνει τάμα να ζήσει χωρίς έρωτα, δίχως να φαντάζεται τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό για κείνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου