Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΚΟΤΑΣ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
για το Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΚΟΤΑΣ από τις εκδόσεις ΠΝΟΗ.











Το νέο μου βιβλίο «Η σεξουαλική ζωή μιας κόκκινης κότας» μόλις κυκλοφόρησε και θέλω να σας αποκαλύψω ότι ένα μικρό κομμάτι του είναι αυτοβιογραφικό και το υπόλοιπο, που αποτελεί και το μεγαλύτερο μέρος του μυθοπλασία. Θεωρώ ότι περιγράφει τη σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα στον εργασιακό χώρο. Κεντρικός ήρωας του βιβλίου είναι και πάλι ο Οράτιος Χ., όπως τον γνωρίσαμε και στο πρώτο μου βιβλίο «Έγκλημα και Ταλαιπωρία». Δηλαδή ένας απλός καθημερινός άνθρωπος με τις αδυναμίες του, τις οικονομικές στενοχώριες του, τα χρέη του... Ένας άνθρωπος σε μία μόνιμα επισφαλή θέση που παλεύει για την επιβίωση. Η Μαντάμ-Σούλα είναι μία τσατσά οίκου ανοχής με τεράστιες γνωριμίες σε όλο το κοινωνικό φάσμα, ασουλούπωτη και πρόθυμη να βοηθήσει. Ο Στράτος είναι νταβατζής, ιδιοκτήτης στριπτιζάδικου, άριστος γνώστης στα περί της «νύχτας» θέματα, σκληρός, άνθρωπος με ύποπτο παρελθόν. Τα συναισθήματά μου κατά τη γραφή και την έκδοση ήταν χαρά, αδημονία, πείνα, δίψα, αγωνία, νύστα. Σας παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα που θα σας δώσει την ευκαιρία να πάρετε μια ιδέα από το βιβλίο. «Άρχισα να την παρατηρώ προσεκτικά όσο αυτή σημείωνε κάτι σε μια ατζέντα. Πρέπει να είχε περάσει καιρός από τότε που πάτησε τα σαράντα. Ντυμένη σαν κουμπάρα σε βαφτίσια, μ’ ένα μαλλί κάτι μεταξύ αφάνας και σφουγγαρίστρας, απροσδιόριστης βαφής, που οδηγούσε ωστόσο σε ένα απόκοσμο αποτέλεσμα, και με το βάψιμο τραγουδίστριας σε δευτεροκλασάτο νυχτερινό κέντρο σε κάποιο χιλιόμετρο της εθνικής. Φορούσε τόσο πολύ μέικαπ που, αν την έτριβες στον τοίχο, θα μπορούσες άνετα να βάψεις ολόκληρο το σπίτι. Αν υπήρχε αστυνομία του γούστου, θα έπρεπε να την είχε συλλάβει. Φορούσε χρυσαφικά στα χέρια, απ’ τον καρπό μέχρι τον αγκώνα, θυμίζοντας βλάχα σε πανηγύρι τον Δεκαπενταύγουστο. Αρωματισμένη μέχρι λιποθυμίας – η κολόνια της μου προκαλούσε ασφυξία παρότι καθόμουν μακριά της. Οπτικά δεν αντιλήφθηκα ότι είχε τη στόφα μιας κυρίας του «κόσμου»· πιο άνετα την φανταζόμουν χωμένη σε μια κουζίνα να χρησιμοποιεί ντολμαδοπαρασκευαστή».

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ 

«Ψάρεψα τη συγκεκριμένη αγγελία προσπαθώντας να αποφύγω κάποιες άλλες που άφηναν να εννοηθεί ότι πρόσφεραν σκληρή δουλειά, τρέξιμο και ταλαιπωρία: “Ζητείται πωλητής από εργοστάσιο κατασκευής πλαστικών οικιακών ειδών, ηλικίας έως είκοσι πέντε ετών, με προϋπηρεσία”. Βέβαια, εγώ ήμουν είκοσι οκτώ, αλλά δε βαριέσαι, ποιος ασχολείται… Σχετικά με την προϋπηρεσία το έπαιξα έξυπνα· βρήκα μια εταιρία σχετική με το συγκεκριμένο είδος που έκλεισε πρόσφατα και αυτοχρίστηκα βασικό της στέλεχος των πωλήσεων. Αν με ψυλλιάζονταν, η μισή ντροπή δική μου και τα λοιπά...»
Ένα κοινωνικό δράμα με πρωταγωνιστή τον Οράτιο Χ., αγροκαλλιεργητή και συλλέκτη ρίγανης και σερνικοβότανων. Εγκλωβισμένος σε μια βασανιστική πραγματικότητα, όμηρος σ’ ένα σύμπαν που το συνθέτουν επιχειρηματίες του υποκόσμου, τσατσάδες και κάθε είδους εργοδότες. Ένα βιβλίο περιπλάνησης, χαμένων ελπίδων και ουτοπικών επιδιώξεων, στο πλαίσιο μιας απλής επιβίωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου